Kíváncsi zenekar kíváncsi közönséggel
Milyen a BFZ ideális ügyfele?
Az ideális ügyfél a kíváncsi, széles látókörű zenekedvelő, kortól függetlenül; az az ember, aki olyan közösséghez akar tartozni, amelynek tagjait a zene univerzális nyelve köti össze.
És mennyire tökéletes ügyfél a BFZ?
A BFZ olyan ügyfél, amilyennek mi a tökéletes partnert elképzeljük. A minőségi szolgáltatásban hiszünk, és ezt várjuk el az üzleti partnereinktől is. Épp emiatt értékeljük sokra az MKB Bank által nyújtott profi, de mégis személyes jellegű szolgáltatást, ami a hosszú távú üzleti kapcsolat alapja.
Hogyan különböztetik meg magukat a versenytársaktól?
Frissek vagyunk, kíváncsiak, és folyamatosan újragondoljuk magunkat. Minden zenészünket a művészi folyamat középpontjába állítjuk, ahelyett, hogy csak fenntartanánk a szokásokat és tradíciókat.
Van olyan ország vagy helyszín, amelyet a zenekar második otthonának tekint?
Sok olyan nemzetközi zenei központot tekintünk második otthonunknak, ahol jó barátaink lelkesen várják a BFZ visszatérését. Hihetetlenül pozitív és lojális közönségünk van.
Sok vállalatnak okoz gondot a fontos pozíciókban lévő embereik megtartása. Ez mennyire gond a BFZ-nél?
Igyekszünk olyan egyedi környezetet létrehozni a zenészeknek, amelyben megvalósíthatják szakmai álmaikat, ezzel tartva fenn a motivációjukat. Emellett Fischer Ivánnál kevés inspirálóbb vezető lehet; ő a legjobbat hozza ki a világ egyik legnépszerűbb, legizgalmasabb és legismertebb előadóművészeti intézményének tagjaiból.
Stefan Englert (46) 2012 januárja óta a világ tíz legjobb zenekara közé választott BFZ ügyvezető igazgatója. Előtte a bambergi szimfonikus zenekar menedzsereként dolgozott. Házas, két gyermek édesapja.


