
Club Sandwich üzleti konferencia önfejlesztő vállalkozóknak (X)
Az egyedi üzleti rendezvény alapkoncepciója, hogy a nagy előadásokat mindenki meghallgathassa, a kapcsolatépítő résznél pedig egy-egy szektor szereplői kerüljenek közös asztalhoz, hogy az összes résztvevő a számára releváns területen mozgó emberekkel találkozzon.
„Többévnyi rendezvényszervezői és kapcsolatépítési tapasztalat alapján terveztük meg a kerekasztalos ismerkedési formát. Ennek lényege, hogy egyszerre mindig 8-10 emberrel beszélgetsz, bensőséges hangulatban, a moderátorok pedig folyamatosan segítik a gördülékeny társalgást”, árulja el Csősz Péter, a Club Sandwich konferencia megálmodója.

„Sokan azért is kedvelik ezt, mert nem kell nagy tömeg előtt kiállva elmondani a bemutatkozást, mégis tudnak találkozni azzal, aki számukra jó kapcsolódási pont lehet”, teszi hozzá a szervező.
Gyakorlati tapasztalattal rendelkező előadók, színes kiállítók
- Varga Dani, a szelíd tőzsdecápa és az érthetőpénz.hu tulajdonosa nyitja az előadások sorát, aki közös gondolkodásra hív a válsághelyzetekre való felkészülésről és a befektetésekről.
- Kis Krisztián, az E.ON solution marketing kiemelt szakértője a Hogyan épül fel egy kommunikációs stratégia és hogyan küzdhetsz meg és fordíthatod az előnyödre a folyamatosan változó piaci körülményeket? című előadással készül a hallgatóságnak.
- A networking esemény után Sárközi Péteré lesz a színpad, aki a Kifli.hu kereskedelmi tervezési vezetőjeként arról osztja meg tapasztalatait, hogyan válhat piacvezetővé egy új cég a multinacionális vállalatok mezőnyében is.
- Szabó Attila előadásának címe: 5 eszköz, hogy ne csak beszélj, hanem hallgassanak is rád. A retorika eszköztárával segít abban, hogy bármilyen kommunikációs szituációban eredményesebbek lehessünk vezetőként.
- Az előadók sorát pedig Kaszás Attila zárja, aki egy személyben a VIWA Product Europa ügyvezetője, producer, a Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatának elnöke. Témája a márkaépítés és a marketing, mind hazai mind nemzetközi terepen.

A konferencia központjául szolgáló kiállítói részen vállalkozók színes forgatagával találkozhatnak az érdeklődők, lesz köztük gazdasági társasjáték, reklámajándék, nyílászárók, PR ügynökség, applikációfejlesztők, valamint egészségüggyel kapcsolatos termékek és szolgáltatások.
A terített svédasztalról minden fejlődni vágyó vállalkozó azt tehet a szendvicsébe, amit ő szeretne.


