2024 februárjában vezette be a Borsodi Sörgyár a világ egyik legismertebb sörmárkáját, a Sziklás-hegység ihlette Coors világos sört a hazai piacra, ami egy új fogalommal, a Coors hideggel ismertette meg a hazai sörfogyasztókat. A csomagolásában is különleges, mert a hőérzékeny technológiának köszönhetően a fogyasztók rögtön tudják, hogy mikor lesz fogyasztásra kész hőmérsékletű a sörük.
A vállalat portfóliójában tavaly jelent meg a Miller Lime, ami a klasszikus Miller Genuine Draft könnyed és selymes ízjegyeire épít. A hozzáadott valódi limelé biztosítja azt, hogy a Borsodi Sörgyár prémium lager söre tökéletes kísérője legyen akár egy vibráló bulinak a városban, egy laza napnak a strandon vagy épp egy fesztiválnak, ahol a zene és a jó társaság találkozik.
A termékfejlesztések mellett egy régi ismerőst is újra köszönthetett a Borsodi 2024-ben, hiszen 15 év után ismét együttműködtek a nyár folyamán a Magyar Labdarúgó Szövetséggel, és a 2024-es labdarúgó-Európa-bajnoksághoz kapcsolódóan a Borsodi lett a magyar férfi labdarúgó-válogatott hivatalos söre.
A sport és a közös szurkolás élményéhez a Coors márka is évtizedek óta kapcsolódik, és ez hozzájárult ahhoz, hogy világszerte az egyik legismertebb sörmárkává válhasson. Ezt a hagyományt építi tovább a vállalat, hiszen hároméves megállapodást kötött a Sportfive Hungary Kft.-vel, így 2024 júliusától a Coors lett a Groupama Aréna hivatalos söre.
2024-ben a száraz november alkalmából újabb taggal, a Guinness 0.0-val bővül a Borsodi Sörgyár alkoholmentes sörkínálata. A Guinness 0.0-t ugyanott és ugyanúgy készítik, mint a legendás Guinnesst. A dublini St. James Gate Sörfőzdében csak természetes alapanyagokat, vizet, árpát, komlót és élesztőt felhasználva főzik, majd az alkoholt kíméletesen, hidegszűréssel távolítják el. Ez az eljárás lehetővé teszi az alkohol kiszűrését anélkül, hogy a sör hőterhelésnek legyen kitéve. A sörfőzők ezután gondosan keverik és kiegyensúlyozzák az ízeket, hogy biztosítsák a Guinness jellegzetes ízprofilját és jellemzőit.
A Borsodi Sörgyár számára a magas minőség és a partnerek, fogyasztók elégedettsége mellett kiemelten fontos a munkatársak jólléte is, hiszen az elégedett és kellően motivált munkavállaló a legjobb csapatjátékos, és elkötelezett nagykövete a vállalatnak és a márkáinak. Ezt évről évre elismerik, hiszen a vállalat 2025-ben harmadszorra kapta meg a Top Employer, azaz a Legjobb Munkáltató minősítést Magyarországon.
A Borsodi Sörgyár idén is gondoskodik róla, hogy egyik legnépszerűbb alkoholmentes márkája nevéhez híven frissüljön. Az egyik legjelentősebb változás, hogy innentől a termékcsalád neve egyszerűen „Friss 0,0%” lesz. Az új név mellett a termék arculata megújul, és mostantól a Friss 0,0% logó kékre változik. Ugyanakkor a megszokott minőség és ízvilág változatlan marad.
A megújulás és névváltás mellett a Friss 0,0% termékcsalád egy új, izgalmas taggal is bővül. 2025 tavaszától a boltok polcaira kerül a gránátalma-meggy ízesítésű, alacsony kalóriatartalmú Friss 0,0%, amely ízében a két gyümölcs tökéletes harmóniáját kínálja. Íze egyszerre édes és enyhén fanyar. A meggy- és gránátalma-ízesítésű Friss édesítőszer nélkül készül, és 65 milligramm természetes, zöldkávé- és guaranakivonatból nyert koffeint is tartalmaz, ami megközelítőleg egy csésze presszókávé koffeintartalmának felel meg. A megújult Friss 0,0% termékcsalád hat ízben (gránátalma-meggy, citrom, körte-alma, málna-áfonya, görögdinnye-eper és mangó-maracuja) elérhető országszerte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.