
Háda – ahol a divat találkozik a fenntarthatósággal és az üzleti stabilitással (x)
Az ország legnagyobb second-hand ruházati hálózata több mint 90 üzlettel, saját webshopjával és mobilalkalmazásával szolgálja ki a folyamatosan bővülő vásárlói kört. A vállalat nemcsak a környezetbarát fogyasztói attitűd terjedésének egyik motorja, hanem egy sikeres, gazdaságilag is erősödő üzleti modell példája.

Egyedi üzleti modell, növekvő kereslet
A Háda sikere annak köszönhető, hogy időben felismerte: a divat és a fenntarthatóság nem zárják ki egymást. Válogatott, jó minőségű, használt ruházati termékek értékesítésével a cég egyszerre kínál stílusos, gyakran márkás darabokat és biztosítja azok újrahasznosítását, meghosszabbítva ezzel a ruhák életciklusát. Ez a kettős értékteremtés, az egyediség és a környezettudatosság, mára valódi versenyelőnnyé vált, különösen a tudatos fogyasztói réteg körében.

Fenntarthatóság kézzelfogható eredményekkel
A Háda működése szorosan kapcsolódik a körforgásos gazdaság elveihez. Az évente több ezer tonna ruházat újrahasznosításával jelentős mértékben csökkenti a textilhulladék mennyiségét és a divatipar környezeti lábnyomát. A vállalat edukációs kampányokkal, digitális kuponrendszerrel és hűségprogrammal is ösztönzi a tudatos vásárlást.
A vásárlók számára vonzó lehetőség, hogy egyedi, gyakran márkás darabokat szerezhetnek be kedvező áron. Ezzel a Háda nemcsak egy alternatív divatforrást nyújt, hanem aktív részesévé teszi a vásárlókat egy fenntarthatóbb jövő építésének.

Digitális fejlődés és modern vásárlói élmény
Az elmúlt években a Háda komoly digitális fejlesztéseket hajtott végre. A modernizált üzletek, a frissített arculat, a világosabb boltberendezések és a rendszeres, havi szintű árufeltöltések és akciók mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a vásárlás élményszerű, inspiráló tevékenységgé váljon.
A hadawebshop.hu online felületén bárki, bármikor böngészhet az aktuális kínálatban, így azok is megtalálják a nekik megfelelő darabokat, akik inkább otthonról vásárolnának. A webshop forgalma folyamatos növekedést mutat, különösen a fiatal, divattudatos vásárlók körében.

Jövőkép: stabil növekedés és társadalmi felelősségvállalás
A Háda üzleti modellje a folyamatos megújuláson, a vásárlói igényekhez való alkalmazkodáson és a fenntartható szemléleten alapul. Ezek a tényezők teszik lehetővé, hogy a gazdasági kihívások közepette is stabil növekedést érjen el. A használt ruhák piaca globálisan is dinamikusan bővül, a Háda pedig Magyarországon ennek az élvonalába tartozik, mind üzleti eredményei, mind társadalmi hatása tekintetében.
A jövőben a vállalat céljai között szerepel új üzletek nyitása, a webshop és az applikáció további fejlesztése, valamint a fenntarthatósági programok bővítése. A Háda bizonyítja: a tudatos fogyasztás és a gazdasági eredményesség nemhogy nem zárják ki egymást, hanem kifejezetten erősíthetik is egymást.



