BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Szponzor logó
Szponzorált tartalom
Háda Kft.

Háda – ahol a divat találkozik a fenntarthatósággal és az üzleti stabilitással (x)

A Háda márkanév mára, a hazai tudatos és elérhető divatvásárlás meghatározó szereplőjeként ismert Magyarországon. Idén októberben ünnepli fennállásának 30. évfordulóját, amely mérföldkő nemcsak a vállalat múltjára, hanem hosszú távú stabilitására és fejlődésére is reflektál.
Fotó: Háda

Az ország legnagyobb second-hand ruházati hálózata több mint 90 üzlettel, saját webshopjával és mobilalkalmazásával szolgálja ki a folyamatosan bővülő vásárlói kört. A vállalat nemcsak a környezetbarát fogyasztói attitűd terjedésének egyik motorja, hanem egy sikeres, gazdaságilag is erősödő üzleti modell példája.

Fotó:  Háda

Egyedi üzleti modell, növekvő kereslet


A Háda sikere annak köszönhető, hogy időben felismerte: a divat és a fenntarthatóság nem zárják ki egymást. Válogatott, jó minőségű, használt ruházati termékek értékesítésével a cég egyszerre kínál stílusos, gyakran márkás darabokat és biztosítja azok újrahasznosítását, meghosszabbítva ezzel a ruhák életciklusát. Ez a kettős értékteremtés, az egyediség és a környezettudatosság, mára valódi versenyelőnnyé vált, különösen a tudatos fogyasztói réteg körében.

Fotó:  Háda

Fenntarthatóság kézzelfogható eredményekkel


A Háda működése szorosan kapcsolódik a körforgásos gazdaság elveihez. Az évente több ezer tonna ruházat újrahasznosításával jelentős mértékben csökkenti a textilhulladék mennyiségét és a divatipar környezeti lábnyomát. A vállalat edukációs kampányokkal, digitális kuponrendszerrel és hűségprogrammal is ösztönzi a tudatos vásárlást.

A vásárlók számára vonzó lehetőség, hogy egyedi, gyakran márkás darabokat szerezhetnek be kedvező áron. Ezzel a Háda nemcsak egy alternatív divatforrást nyújt, hanem aktív részesévé teszi a vásárlókat egy fenntarthatóbb jövő építésének.

Fotó:  Háda

Digitális fejlődés és modern vásárlói élmény


Az elmúlt években a Háda komoly digitális fejlesztéseket hajtott végre. A modernizált üzletek, a frissített arculat, a világosabb boltberendezések és a rendszeres, havi szintű árufeltöltések és akciók mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a vásárlás élményszerű, inspiráló tevékenységgé váljon.

A hadawebshop.hu online felületén bárki, bármikor böngészhet az aktuális kínálatban, így azok is megtalálják a nekik megfelelő darabokat, akik inkább otthonról vásárolnának. A webshop forgalma folyamatos növekedést mutat, különösen a fiatal, divattudatos vásárlók körében.

 

Jövőkép: stabil növekedés és társadalmi felelősségvállalás


A Háda üzleti modellje a folyamatos megújuláson, a vásárlói igényekhez való alkalmazkodáson és a fenntartható szemléleten alapul. Ezek a tényezők teszik lehetővé, hogy a gazdasági kihívások közepette is stabil növekedést érjen el. A használt ruhák piaca globálisan is dinamikusan bővül, a Háda pedig Magyarországon ennek az élvonalába tartozik, mind üzleti eredményei, mind társadalmi hatása tekintetében.

A jövőben a vállalat céljai között szerepel új üzletek nyitása, a webshop és az applikáció további fejlesztése, valamint a fenntarthatósági programok bővítése. A Háda bizonyítja: a tudatos fogyasztás és a gazdasági eredményesség nemhogy nem zárják ki egymást, hanem kifejezetten erősíthetik is egymást.

háda turkáló, háda
 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.