A Szentkirályi Magyarország Kft. számlázott árbevétele több mint 10, eladásainak volumene pedig 7 százalékkal nőtt tavaly 2020-hoz képest. A társaság legfőbb üzleti mutatói a járvány kitörése előtti szintet is meghaladták, és jelentősen növelte piaci részesedését a természetes ásványvizek piacán. A tavalyi enyhébb járványügyi korlátozások hatására ismét többen fogyasztottak élelmiszert és italt az otthonukon kívül, például vendéglátóhelyeken vagy útközben, ennek köszönhetően dinamikusan emelkedtek a kis kiszerelésű termékek eladásai az ásványvíz-, üdítőital- és jegestea-szegmensben is.

Minden előzetes elvárást túlszárnyalva, kivételesen sikeres évet zárt a Szentkirályi Magyarország 2021-ben.

A járvány okozta kihívások közepette is tovább erősítettük partnerkapcsolatainkat, így a hirtelen jött kánikula okozta ellátási problémák ellenére rendkívül erős nyári szezont tudhattunk magunk mögött” – mondta Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette, a vállalat 2019-es átalakulása óta lezárult az integráció folyamata, és jelenleg is zajlik a közös vállalati kultúra kialakítása a Szentkirályi és a Pepsi csapatainak összehangolásával.

Fotó: Ujvári Sándor / MTI

A folyamatosan növekvő vásárlói igények miatt a Szentkirályi Magyarország évek óta kapacitásbővítő beruházásokat hajt végre. Három évvel a legutóbbi üzemcsarnok és palackozógépsor átadását követően, tavaly októberben letették a több mint 1500 négyzetméteres új raktárcsarnok alapkövét. Az egymilliárd forint összértékű beruházás második ütemében megépülő üzemcsarnok új, modern gépsorok telepítését, valamint a gyártási és raktározási kapacitás bővítését teszi lehetővé.