A Jysk árbevétele 19 százalékkal, 67,6 milliárd forintra nőtt Magyarországon a 2021 szeptemberétől 2022 augusztusáig tartó pénzügyi évében, az adózás előtti eredménye (EBIT) a teljes cégre vetítve 12,49 milliárd forint lett, ami 0,4 százalékos emelkedés – tájékoztatott a lakberendezési áruházlánc.

A kereskedelmi tevékenység árbevétele 66,5 milliárd forintot tett ki, aminek az adózás előtti eredménye 14,79 milliárd volt, ez mintegy 18 százalékos növekedés az előző pénzügyi évhez képest. A közlemény szerint a Jysk Magyarországon a 2021–22-es pénzügyi évben három üzletet nyitott és 16-ot újított fel, egy elköltözött, kettő pedig bővült.

 A 2022–23-as időszakban 5 üzlet nyitását tervezik, további 23 újul meg, bővül vagy költözik. 

A 2021–22-es pénzügyi évben elkezdte működését a Jysk ecseri logisztikai központja, ahonnan már 220 egységet látnak el, a 91 magyarországi üzletet és az online megrendeléseket, valamint 53 horvát, 50 szlovák és 25 szlovén boltot. Több mint 700 különböző terméktípus van raktáron, de ezeknek a száma folyamatosan nő, az itt dolgozók létszáma pedig a jelenlegi 200-ról a tervek szerint 2023 tavaszára 300-ra emelkedik – ismertette a közleményben Szimeiszter Sándor, a Jysk magyarországi country menedzsere.

A vállalat jelezte azt is, hogy a magyarországi vásárlások több mint 10 százalékát tette ki az online rendelés, a netes vevők átlagosan csaknem négyszer annyit költöttek egy-egy alkalommal, mint az áruházakban vásárlók. 

A társaságnak Magyarországon több mint ezer munkavállalója és 91 üzlete van. A Jysk egy skandináv gyökerű nemzetközi lakberendezési áruházlánc, 30 ezer munkatársa, több mint 3200 áruháza és webshopja van 48 országban.