Előkelő mezőnyben a magyar apróhirdetési oldal
A lista összeállításakor a havi látogatottsági adatokat és ez egyedi látogatók számát hasonlították össze az internethasználók számával az adott országban.
míg a magyar apróhirdetési oldalak közül csak a Jófogás került fel. Az elemzés megemlíti, hogy itthon nincs is igazi kihívója, illetve csak vertikális kategóriákban vannak olyan szereplők, akik konkurenciát jelenthetnek számára.

Fotó: Móricz-Sabján Simon
„A Jófogás nem csak Magyarország első számú apróhirdetési portálja, hanem a régió egyik legerősebb szereplője is, amire nagyon büszkék vagyunk. A hasonló számú internetezővel rendelkező országok közül csak az osztrák és svéd piac vezető oldalai előzték meg hazánkat, de ezen oldalak sokkal régebb óta is működnek, mint a mi termékünk” – mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
A Jófogás jobban teljesített a svájci, cseh, szlovák, finn és a fehérorosz piacvezető oldalaknál, illetve számos német és francia apróhirdetési oldalt is megelőzött.