Harmadszor vívta ki az új média szakma elismerését a hírek, tudósítások, publicisztikák mellett videó- és képgalériát, élő közvetítéseket és igény szerint letölthető televíziós tartalmakat kínáló Telesport.hu. Legutóbb rangos nemzetközi díjjal tüntették ki a Magyar Televízió és a Carnation közös fejlesztését: 2008 legjobb média és sport portáljának választották a világ egyik legelterjedtebb webes tartalomkezelő rendszerére épülő oldalak közül.

„A televízió együtt dolgozik a világhálóval, ezt a trendet ismerte fel az MTV és ülteti át lépésről lépésre a gyakorlatba. A Sitecore Site of the Year kategóriadíja nemcsak a fejlesztők és a szerkesztők munkáját ismeri el, hanem azt is igazolja, hogy jól határoztuk meg a köztelevízió online stratégiáját” – mondta Mucsi Csaba, a Magyar Televízió újmédia főszerkesztője.

A hazai e-Fesztivál, illetve az Év Honlapja versenyen a Telesport.hu már két crossmedia különdíjat nyert, a szakmai zsűri szerint ugyanis tavaly a Telesport.hu valósította meg a legjobban az internet és a televízió együttműködését.

A Magyar Televízió 2008 májusában indította el önálló sport portálját, amely a Labdarúgó Európa-bajnokság mérkőzéseinek élő közvetítéseivel debütált, a pekingi olimpiai játékok idején pedig már megdöntötte a magyar nyelvű online tartalomszolgáltatás minden korábbi televíziós rekordját.

A Telesport.hu a kiugró nyári siker után is megőrizte közönségét: havonta átlagosan 150-200 ezer egyedi látogató keresi fel, akik havonta 6-700 ezer cikket és videót töltenek le a portálról, az online közvetítéseket pedig esetenként 25 ezer felhasználó is nézi azonos időben – a sportágtól és az esemény jellegétől függően.