BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Öreges még az MTV

top 10 Az év első hetében az RTL Klub volt a legnézettebb hazai csatorna 17 százalékos közönségaránnyal, a TV2 16,3 százalékkal követte, a harmadik az MTV lett, 7,7 százalékkal – azaz továbbra sem látszik markánsan a nézettség növekedése a közszolgálati tévénél. A kereskedelmi célcsoportban is nyert az RTL (16,7 százalék), a TV2 kissé lemaradt (13,6). A Magyar Televízió változatlanul gyengén teljesít az ötvenéves kor alatti felnőtt nézőknél, a múlt héten a Cool tévé fölényesen verte, de még a Film+ csatorna és a Viasat3 is lehagyta közel egy százalékponttal. A listák élén valóságshow és film található: a teljes lakosságnál a Való Világ nyert, a 18–49-es célcsoportban viszont Az utolsó templomos lovag című alkotás került az élre. Kiújult a Napló és a Cobra 11 versengése a vasárnap esti sávban, a fiatalabb nézőknél a német krimi nyert, így ez lett a legkedveltebb heti sorozat a magyar tévézőknél.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.