Korunk legelismertebb régizenésze, Christine Schornsheim csemballóművész az apa 1710-es években írott toccatáit és a fiú 1740-es években publikált szonátáit állítja szembe egymással – a közönségre bízva, hogy a három évtizednyi, stílusban is érzékelhető eltérés vagy a rokonság az erősebb. Johann Sebastian felcsendülő művei az észak-német barokk improvizatív toccaták típusát képviselik, Carl Philipp Emanuel viszont már az „érzékenység”, az Empfindsamkeit kifinomult stílusának megtestesítői.
A hangverseny éppen ettől lesz izgalmas, hogy miként feszülnek egymásnak és mégis, miként illeszkednek egymáshoz ezek a családi művek.
Christine Schornsheim napjaink egyik legfoglalkoztatottabb csembalóművésze, az elmúlt évadban szólistaként turnézott az Alte Musik Berlin együttesével, rendszeresen ad szólóesteket, Haydn és a Bach-fiúk darabjaiból készített lemezei számos díjat nyertek, s világszerte tart mesterkurzusokat – a koncertjét megelőző napokban például a Zeneakadémián.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.