BUX 39,352.08
+0.24%
BUMIX 3,714.21
-0.90%
CETOP20 1,755.75
+0.47%
OTP 8,158
+0.07%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-2.33%
0.00%
ZWACK 18,700
+0.27%
0.00%
ANY 1,560
-0.95%
RABA 1,075
-2.27%
+1.39%
-1.54%
-0.65%
+1.48%
+1.44%
+2.38%
-4.24%
0.00%
+2.70%
OTT1 149.2
0.00%
-1.36%
MOL 2,902
-1.02%
-2.44%
ALTEO 2,350
-0.84%
-8.11%
-2.37%
EHEP 1,020
+2.00%
0.00%
0.00%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+0.26%
-2.69%
-3.32%
0.00%
-2.23%
-0.83%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
-0.90%
NAP 1,238
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Közélet

Összefogtak Budapest bevásárlóutcái

A #Várunkvissza elnevezésű kommunikációs kampány főszervezője, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által létrehozott Bevásárlóutca Menedzsment.

Nem futamodtak meg a vállalkozások a járványhelyzetben, Budapest öt bevásárlóutcájának összefogásával idén is egy csokorba szedték össze az általuk kínált termékeket és szolgáltatásokat. Az elmúlt években SlowXmas néven ismertté vált kezdeményezés reagálva a vírushelyzetre idén #Várunkvissza – Együtt a helyi vállalkozókért néven hirdeti az összefogást az adventi időszakban.

A #Várunkvissza elnevezésű kommunikációs kampány főszervezője a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által létrehozott Bevásárlóutca Menedzsment (BUM).

Céljuk, hogy a budapesti bevásárló és tematikus utcákban lévő vállalkozásokat támogassák. Nincs ez másként az adventi időszakban sem, idén azonban a vírus nehezíti a megszokott színes forgatag hiányában a korábbi figyelemfelhívó kampányt.

Habár 2020-ban SlowXmas néven aligha hirdethették meg az összefogást, nem szerették volna elengedni a vállalkozók kezét. Az összefogást hirdetve november 25-től egészen karácsonyig a www.bevasarloutca.hu oldalon naprakész információt kínálnak arról, melyik vállalkozás milyen szolgáltatásokat nyújt még ebben a nehéz helyzetben is. A nyomonkövetés, a működő üzletek kiemelt bemutatása és az összehangolt kommunikáció segíthet abban, hogy jelezzék, ha átmenetileg nem is mindenki a valós térben, de ahogy tudja, igyekszik termékeivel és szolgáltatásaival az igényeket kielégíteni.

Fotó: bevasarloutca.hu

Az ünnep igazi, meghitt lényege köszönhet vissza a kampánnyal, ahol a kézműves termék, a szívvel készített finomságok, és a kulturális értékek kapják a főszerepet. Mindehhez a Falk Art&Antique Street (Falk Miksa utca), a Bartók Béla Boulevard (Bartók Béla út), a Fashion Street (Deák Ferenc utca), a KultUnio (VI. és VII. kerület multikulturális negyede) és a Ráday Soho (Ráday utca) csatlakozott, akik adventi összefogása korábban már elnyerte a Magyar Marketing Szövetség szakmai díját, a Városmarketing Gyémánt Díjat a színvonalas városmarketing tevékenységért.

Az öt utcában a nehéz helyzetben is több mint 100 üzlet tart nyitva a legkülönbözőbb formában.

Az éttermek, kávézók többségében elvitelre vagy házhozszállítással kínálják finomságaikat, és persze sokan tudnak működni új nyitvatartással.

Az Art&Antique Street üzleteinek és aukciósházainak többsége zavartalanul látogatható az adventi időszakban. A Bartók Béla Boulevardon sok lehetőség áll rendelkezésre a gasztronómiára. A bezárt üzletek portáljai pedig, lehetőséget adva az iparművészek számára a bemutatkozásra, új életre kelnek.

A Fashion Streeten az üzletek mellett az egyedülálló karácsonyi fények adják meg az ünnepi hangulatot a bevásárláshoz. A KultUnioban az új „drive-thru” szolgáltatással az átvétellel rendelt ételeket akár az autóhoz is kiviszik. A Király utcában lévő K11 Művészeti és Kulturális központ online programokkal várja az érdeklődőket. A Ráday utcában elvitelre és kiszállításra is színes kínálatból lehet választani.

Közösen a Bevásárló és Tematikus utcákban működő utcamenedzsment szervezetekkel arra vállalkozunk, hogy a járványidőszakban – legfőképp a november 11-én életbe lépett szabályok ellensúlyozására – egy közös kommunikációs kampányt indítunk a még működő vállalkozások számára

– fogalmazta meg Király Gabriella, a BUM bevásárlóutca menedzsere.

Hozzátette: ez alatt természetesen nem csak azokat értik, akik nyitva tartják üzletüket, hanem azokat is, akik elvitelre, házhozszállításra vagy online értékesítésre álltak át. Nem szeretnék magukra hagyni azokat sem, akik bezárni kényszerültek a jelenlegi helyzetben, ezért is lett a kampányuk neve #Várunkvissza, hiszen, amint lehetséges, a vendégeket a fizikális térben is szeretnék újra látni.

A kampány során a kezdeményezés közösségi médiafelületeire portrévideók is felkerülnek, amelyekben az utcák bátor vállalkozóit mutatják be.

A kisfilmekből kiderül: az utcák vállalkozásai mögött ugyanolyan húsvér emberek állnak, mint a nézők. A párperces videók az üzletekből mutatják be egy-egy termék vagy szolgáltatás megszületését, miközben megtudjuk, a vállalkozók mióta vannak a szakmában, mikor döntöttek úgy, hogy saját céget indítanak, és miért érdemes őket meglátogatni, éppen az ő terméküket választani.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek