AM | A Range Rover Sport HST modellben debütál a Jaguar Land Rover új fejlesztésű, az Ingenium motorcsaládhoz tartozó soros, hathengeres turbómotorja. Még egy elektromos légsűrítő is van a késlekedés leküzdésére. A villanymotor fél másodperc alatt 120 000/perces fordulatra tudja gyorsítani a feltöltőt. Maga a turbó egy darab kettős megfújású egység, változó a szelepvezérlés, a szívóoldalon elektrohidraulikus megoldással szabályozzák a nyitás idejét és a szelepemelés mértékét is. Az új erőforrás maximális teljesítménye 400 lóerő, a maximális nyomaték 550 newtonméter. A fogyasztást 48 voltos lágy hibrid rendszer mérsékli, amelyhez új motorleállítót is készítettek a mérnökök. Munkájuk eredményeként a szabványos fogyasztás száz kilométerenként átlagosan 9,3 liter, bár ennél sokkal jobban érdekli majd a vásárlókat, hogy a Range Rover Sport HST 6,2 másodperc alatt gyorsul az óránkénti 100 kilométeres sebességre. A csúcssebesség óránként 225 kilométer. Az új soros, hathengeres turbómotorral együtt érkező HST modell sok jelvénnyel, karbonkiegészítőkkel, piros féknyergekkel tűnik ki a társai közül. Utóbbiak helyett egyébként szürkék is kérhetők. Öt karosszériaszín áll a vásárlók rendelkezésére, az utastérben egyedi varrásmintájú bőrkárpitot használnak. A Range Rover Sport HST már rendelhető, 34,041 millió forint az alapára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.