Az amerikaiak 75 százaléka tartja megbízhatónak a Microsoftot, ha az adatai kezeléséről van szó, ezzel a cég szerezte meg az első helyet ebben a kategóriában a The Verge felmérésében. A kutatásban arra voltak kíváncsiak, hogyan viszonyulnak a felhasználók a nagy technológiai vállalkozásokhoz, amelyeknek a szolgáltatásait használják. A megbízhatóság szempontjából az Amazon 73 százalékkal a második, a Netflix 71 százalékkal a harmadik lett. A közösségi oldalakról lesújtó véleménnyel vannak az emberek, ezek között a Twitter az utolsó előtti lett, a felhasználók 43 százaléka tartja megbízhatónak, a Facebookot pedig mindössze 41 százalék.
Amikor a márkák általános megítélésére kérdeztek rá, az Amazon lett az első, a válaszadók 91 százaléka volt kedvező véleménnyel róla, s ezzel megelőzte a Google-t és a YouTube-ot. Leghátul ebben a mutatóban is a közösségi felületek vannak, a Facebookot a megkérdezettek 71 százaléka ítélte meg pozitívan, a Twittert mindössze 61 százalékuk. A társadalomra gyakorolt hatásuk szempontjából is igen negatív a közösségi brandekről alkotott vélemény, a válaszadók negyede szerint a Facebooknak negatív hatása van, a Twitterről 26 százalék állította ezt. A megkérdezettek fele úgy véli, hogy a Google-t és a YouTube-ot két külön cégre kellene választani, mintegy háromnegyedük pedig úgy látja, hogy a Facebooknak túlságosan nagy hatalma van.
Bár úgy tűnik, a közösségi média szerves része lett életünknek, a legjobban mégsem ezek a szolgáltatások hiányoznának. A Facebook esetében például a válaszadók mindössze 55 százaléka jelezte, hogy csalódott lenne, ha eltűnne. A Google esetében 85, az Amazonnál pedig 81 százalék volt azok aránya, akik sajnálnák, ha megszűnnének ezek a márkák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.