AM | A hálózatról tölthető hibrid hajtással szerelt Jeep modellek kapják majd a 4xe jelölést, a zöld rendszámos Renegade és a Compass nyitja a sort szeptemberben. A két kompakt modellnél az 1,3 literes turbómotor lágy hibrid változata hajtja az első kerekeket 130 vagy 180 lóerővel – az indítógenerátor csökkenti a benzinmotor késlekedését, illetve fokozott energia-visszatermelést tesz lehetővé –, hátul pedig egy 60 lóerős, 250 newtonméter teljesítményű villanymotor hajt. Felszereltségtől függ a rendszerteljesítmény: a Limited és Night Eagle (csak Compass) felszereltségnél 190 lóerő, az S és a Trailhawk felszereltségnél pedig 240 lóerő. A hibrid vezérlőegység hangolja össze a három motor működését, amelyet a hátsó ülés alatt helyeznek el, a kisebb méretű benzintartály mellett létrejött térben. A 11,4 kilowattóra kapacitású lítiumion-akkumulátor a padló alatt, középen kapott helyet, egy feltöltéssel mintegy 50 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé.
Mivel Jeepről van szó, acéllemezek védik az új komponenseket, amelyeket jól le is szigeteltek – a gázlómélység 50 centiméter. A hálózatról tölthető hibrid hajtáshoz alapáron jár a 8,4 colos képátlójú központi érintőképernyő. A menüben van néhány új funkció, például a töltés időzítésének lehetősége, a hajtás nyomon követése menet közben – sok minden a My Uconnect alkalmazáson keresztül, távolról is vezérelhető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.