BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Feltámadt az Interparfums

A párizsi székhelyű Interparfums idei teljesítménye a vártnál jobban alakul: az éves forgalom a korábbi 320-330 millió eurós várakozást felülmúlva meghaladja a 340 millió eurót, 7 és 8 százalék közötti árbevétel-arányos működési eredmény mellett.

A céget erősen sújtotta a pan­démia. A luxusmárkák számára parfümöket és kozmetikumokat forgalmazó cég több termék bevezetését is elhalasztotta, üzleteket zárt be, és nehézségekkel nézett szembe az ellátási láncban is. De július elejétől, az első hullám utáni korlátozások feloldásával, a cég fejlődése fokozatosan visszatért a korábbi ütemhez. A problémák ellenére két fontos stratégiai kezdeményezést is sikeresen megvalósítottak az idén: a Moncler márkával licencszerződést kötöttek, és megvásárolták az Origines-parfums.fr e-kereskedelmi platform tulajdonjogát.

Az Interparfums jövőre új termékcsaládot vezet be a Jimmy Show és a Kate Spade számára. Ezeket eredetileg már az idén tervezte piacra dobni. A francia cég a Montblanc Explorernek is fejleszt egy új terméket, és a saját tulajdonában lévő Rochas és Lanvin márkanevek alatt is újításokat tervez bevezetni, a környezetvédelemre is nagyobb hangsúlyt fektetve. Ha a jelenlegi tendencia folytatódik, jövőre várhatóan visszatér a cég robusztus növekedési üteme, ami két számjegyű működési nyereséghez vezethet – nyilatkozta Philippe Santi alelnök.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.