BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jól indult az év végi szezon

Az idei Black Fridayen és az azt követő hétvégén rekordot döntött az Amazonon keresztüli online vásárlások forgalma. A karácsonyi szezon kezdetének számító hétvégén az amerikai kis- és középvállalkozások a tavalyi időszakkal összehasonlítva 60 százalékkal többet értékesítettek az internetes platformon keresztül, a független vállalkozások 4,8 milliárd dollár értékben adták el termékeiket világszerte – írja közleményében az Amazon. Több mint 71 ezer amerikai kis- és középvállalkozás százezer dollárnál is nagyobb forgalmat bonyolított le eddig az ünnepi szezonban, és ez idáig a vállalkozások átlagosan 9,5 ezer terméket adtak el.

A hagyományos kiskereskedők nem voltak könnyű helyzetben az idén, hiszen sok fogyasztó az online vásárlást választotta, és az üzleteket 52 százalékkal kevesebben keresték fel a Sensormatic Solutions felmérése szerint. Az Amazont korábban sokan kritizálták amiatt, hogy a független kiskereskedők termékei helyett a saját áruit népszerűsítette, viszont a vállalat közlése szerint a kiskereskedők termékei iránt rekordkereslet volt az elmúlt időszakban.

Idén a fogyasztók leginkább a szépségápolási termékeket, az otthoni kényelemmel kapcsolatos tárgyakat, a lakásdekorációkat és a szórakoztató termékeket keresték. A gyerekek fejlesztését és tanulását célzó játékok is népszerűek voltak, például a LeapFrog oktatókönyv, a Lego Star Wars és a Hot Wheels.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.