A Ferrari honlapjára felkerült pénzügyi jelentés szerint a március végével záródott három hónapban az adózott eredmény 17 százalékkal, 412 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 352 millió euróról. A kamat- és adófizetés, valamint leírások és értékcsökkenés előtti eredmény (EBITDA) 15 százalékkal, 693 millió euróra nőtt, a kamat és adófizetés előtti eredmény (EBIT) pedig 23 százalékkal, 542 millió euróra emelkedett.
A cég bevétele 13 százalékkal, 1,791 milliárd euróra nőtt.
A Ferrari 3593 autót adott el az idei első negyedévben, 33-mal többet, mint egy évvel korábban.
Az EMEA régióban (Európa, a Közel-Kelet és Afrika) az eladások 8 százalékkal, 1701 járműre nőttek. Észak- és Dél-Amerikában az eladások 3 százalékkal, 1022 járműre emelkedtek. Eközben a szállítások Kínába (beleértve Hongkongot és Tajvant is) 25 százalékkal, 237 járműre, míg az ázsiai és csendes-óceáni térség többi részébe 6 százalékkal, 633-ra estek vissza a tavalyi első negyedévvel összevetve.
Hatalmas tempót diktál a Ferrari: ötödével emelkedett az éves profitja
Remek pénzügyi évet zárt a népszerű olasz autógyártó. A Ferrari minden célját teljesítette tavaly, és további növekedést vár idén is, sőt a középtávú nyereségességi céljait is teljesítheti. A luxusautók közül a legjobban a 12 hengeres Daytona SP3 és a kizárólag versenypályára szánt 499P Modificata modell fogyott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.