Az utazások megtervezése gyökeresen megváltozott az elmúlt években: ma már nem térképeket vagy útikönyveket lapozgatunk, hanem más utazók kommentjeit böngésszük. Az online értékelések fontos szereplői lettek az élményalapú turizmusnak.
Az Óperencia legújabb epizódját itt tekintheti meg:
Figyelemre méltó az úgynevezett Explorer típusú vendég viselkedése. Ők a tapasztalatgyűjtésre és az önálló szervezésre nyitott utazók, akik mások élményeiben keresik saját útjukat – magyarázta az Óperencia című podcast vendége, Tóth Mihály A marketingkommunikációs szakértő szerint minden vendéget érdemes úgy kezelni, mintha Explorer lenne, ebben rejlik ugyanis a szolgáltatók sikeressége.
A vendégértékelések begyűjtésére, feldolgozására és az azzal kapcsolatos reakciókra szánt idő, nemcsak a foglalások számát növeli hosszú távon, hanem az online láthatóságot is erősíti. Az értékelésre való ösztönzés – például egy QR-kódos kártyával vagy egy jól időzített e-maillel – ma már nem extra, hanem elengedhetetlen eszköz. Fontos azonban, hogy ez ne egy digitális automatizmus legyen, mert a mai világ embere már kapcsolódásokat keres utazása során.
Korábbi videóinkat ide kattintva érheti el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.