Gyengén sikerült a második negyedéve az Adidasnak Nyugat-Európában, ami az egész vállalat teljesítményére rányomta a bélyegét. A második negyedéves árbevétel 3,38 milliárd euró lett a várt 3,43 milliárd euró helyett, ami 3,8 százalékos csökkenést jelent az előző év azonos időszakához képest. Bár a közvetlen költségek levonása után kapott bruttó eredményhányad a várt 49,3 százalék helyett 50,1 százalék lett, mind az operatív, mind pedig az adózott eredmény elmaradt a várakozástól. Utóbbi 172 millió euró lett az egy évvel korábbi 164 millió, és a várt 175,8 millió helyett. A 12,1 százalékkal visszaeső nyugat-európai árbevétel hatására a társaság csökkentette a 2013-ra megfogalmazott árbevétel várakozásait, és már csak öt százalékot nem meghaladó mértékű növekedést vár az idei évre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.