Egy vállalkozás fejlődése mindig megnövekedett finanszírozási igénnyel jár: ez igaz a tevékenységét bérelt garázsból elindító vállalkozásként induló, ám mára Magyarország háztartási papírgyártásának meghatározó szereplőjévé váló Vajda Papír Kft.-re is. A társaság ma már az Ooops! márkájú termékei kiváló minőségének köszönhetően a kiskereskedelmi partnerek és fogyasztók széles körében is ismert.
Családi vállalkozás lévén – mondták lapunknak a társaságnál – a növekedés biztosításához szükséges beruházások finanszírozása mindig komoly kihívás elé állítja a vállalatot, hiszen az új termelési kapacitások indulása megnövekedett forgóeszköz-finanszírozással jár. Ennek megoldására az egyik jó eszköz a faktoring, amely lehetőséget nyújt a beruházások indítása utáni időszakok többletfinanszírozási igényeinek menedzselésében. A társaság külföldi alapanyag-szállítói közül is többen élnek a faktoring nyújtotta lehetőséggel: mivel a finanszírozási ciklusuk aránylag hosszú, a faktoring segítséget nyújt számukra taktikai finanszírozási lépések megtételénél.
A Vajda Papír Kft. 2007-ben, a vállalkozás dinamikus növekedésének időszakában kezdte együttműködését a MKB Bankkal, és a társaság által igénybe vett, a hitelintézet által nyújtott pénzügyi szolgáltatások köre jelentősen bővült. A bank kiválasztása során – hangsúlyozták a vállalatnál – a kiváló minőségű és költséghatékony szolgáltatások jelentették a döntő szempontot. Fontos, hogy az együttműködés során a bank széles körű ismeretet szerzett a vállalkozás működéséről és finanszírozási igényeiről, hiszen ezekre építve tudja a vállalkozást támogatni a változó pénzügyi igényeire megoldást nyújtó eszközök kidolgozásában és megtalálásában. A vállalkozás és a bank szakemberei között kialakult operatív szakmai együttműködés nagymértékben segíti a napi rugalmas pénzügyi működést.
A társaság bízik a további növekedésben, hiszen a higiéniai papírtermékek piaca Magyarországon a gazdasági válságot követően lassan, de gyakorlatilag folyamatosan bővül. A Vajda Papír Kft. az utóbbi években végrehajtott beruházásainak köszönhetően kedvező helyzetbe került ahhoz, hogy belföldi piaci pozícióját megerősítse, növelje. Ezeknek köszönhetően a társaság nemcsak a pozícióinak erősítésében ért el pozitív eredményeket, hanem lehetősége nyílt az Ooops! márka alatt innovatív, magyar és nemzetközi viszonylatban egyaránt egyedi termékek kifejlesztésére, gyártására és piaci bevezetésére. A multinacionális áruházláncokkal történő együttműködés pedig – hangsúlyozták a társaságnál – lehetőséget ad az eddig is jelentős exportértékesítés méretgazdaságosságának, hatékonyságának növelésre. A láncok által megkövetelt rugalmas beszállítást pedig a vállalkozás modern termelőkapacitása biztosítja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.