BUX 52,866.56
+1.75%
BUMIX 4,177.94
-0.40%
CETOP20 2,448.67
+1.16%
OTP 17,850
+2.26%
KPACK 7,500
0.00%
0.00%
0.00%
+0.26%
-0.20%
ZWACK 16,700
0.00%
-4.35%
ANY 1,540
-1.28%
RABA 1,335
+3.49%
-0.81%
-0.59%
+3.67%
+1.61%
-0.47%
+4.17%
-1.88%
+1.07%
+0.36%
OTT1 149.2
0.00%
+2.67%
MOL 2,750
+3.00%
+1.35%
ALTEO 2,120
+0.47%
0.00%
-0.83%
EHEP 1,510
+2.03%
-0.41%
+0.24%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.36%
0.00%
0.00%
SunDell 39,400
-0.51%
+4.95%
-1.60%
-1.27%
0.00%
-3.95%
NUTEX 14.66
-0.81%
GOPD 12,400
-2.36%
OXOTH 4,580
+0.66%
-1.98%
NAP 1,178
-0.17%
0.00%
-10.02%
Forrás
RND Solutions
Pénz- és tőkepiac

Népszerű az e-Diákhitel, be is zárják az egyik ügyfélszolgálatot

Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-ával elindult személyes megjelenés nélküli online Diákhitel igénylés. Az elmúlt időszakban beérkezett szerződések 40 százalékát már elektronikus aláírással kötötték meg.

Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-ával elindult személyes megjelenés nélküli online Diákhitel igénylés. Az elmúlt időszakban beérkezett szerződések 40 százalékát már elektronikus aláírással kötötték meg.

Az online platform népszerűsége és a telefonos ügyintézés általánossá válása indokolja, hogy a Társaság október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát. A Budán működő Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással, mindennap este 6-ig várja az érdeklődőket.

Az elektronikus aláírással történő e-szerződéskötés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egyre több hallgató választja ezt a lehetőséget a Diákhitel igénylése során. Az e-szerződéskötés legnagyobb újítása az, hogy a teljes ügyintézés elektronikus felületen történik, így az nem igényli az ügyfelek személyes megjelenését.

Az e-aláírás bevezetése, vagyis szeptember 6-a óta a beérkező igénylések közel 40 százalékát elektronikus úton adták le. Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése.

Az e-aláírás bevezetésével lehetővé vált, hogy még könnyebben és kényelmesebben igényelhessenek Diákhitelt az egyetemista, illetve főiskolás hallgatók. Az ügyintézést nagyban leegyszerűsíti, hogy a kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni valamely Diákhitel partnerintézménynél, felsőoktatási intézményben vagy a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán, hanem mindez online felületen valósul meg.

A személyes jelenlétet nem igénylő innovatív elektronikus ügyintézés lehetővé tette a Diákhitel Központ számára, hogy a jövőben egy ügyfélszolgálattal működjön tovább ezért a KÖKI Terminálon található Diákhitel ügyfélszolgálat október 15-én végleg bezár. A jövőben kizárólag a társaság Kacsa utcai ügyfélszolgálata (Budapest, 1027, Kacsa u. 15-23.) várja a diákhiteleseket és az érdeklődőket meghosszabbított nyitva tartással, hétfőtől péntekig, reggel 08:00 és délután 18:00 óra között. A személyes kiszolgálást kedvelő ügyfelek itt továbbra is személyesen intézhetnek hiteligényléssel, szerződésmódosítással, kamat-támogatással, számlainformációkkal kapcsolatos diákhiteles ügyeket.

Kapcsolódó cikkek