Négy év alatt 7,5-ről 7,1 százalékra csökkent a 60 napnál hosszabb ideig rendezetlen közműszámlák díjösszegének aránya, vagyis fokozatosan javul a lakosság díjfizetési fegyelme a Díjnet elemzése szerint, amely a legnagyobb budapesti közüzemek számlaadatait dolgozta fel. A társaság elektronikus rendszerén keresztül fizetett számláknál az átlagos elmaradás csak 4,2 százalék, vélhetőleg azért, mert az e szolgáltatást használók eleve tudatosabban kezelik pénzügyeiket, és a Díjnet rendszere minden számla lejárata előtt figyelmezteti is az ügyfeleket a közeledő fizetési határidőre.
„Fontos kiemelni, hogy előbb-utóbb a két hónapon túli elmaradások jelentős részét is rendezik az ügyfelek. A Díjbeszedőnél 150 napon túli elmaradásba például már csak a kiszámlázott összeg 4,8 százaléka kerül, ezen belül a Díjnet kinnlevőségi rátája mindössze 2,2 százalék” – tájékoztatott közleményében Garamszegi Tamás, a Díjnet Zrt. vezérigazgatója.
A Díjbeszedő Holding a vízmű-, a csatorna-, a földgáz-, a szemétszállítás és a kéményseprés közműszámláit állítja ki. A Díjnet Zrt. Magyarország egyik vezető független e-számla-kezelési szolgáltatása. A Magyar Posta és a Takarék csoport közös tulajdonában álló társaság ingyen és egyetlen felületen teszi lehetővé a hozzá kapcsolódó 28 szolgáltató magánügyfeleinek a számláik elektronikus formában való megtekintését és kiegyenlítését. A Díjnetnek a múlt év végén több mint 600 ezer regisztrált ügyfele volt. A rendszeren keresztül 8,6 millió számlát mutattak be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.