Az elemzői várakozásokat kissé meghaladó második negyedéves árbevételről számolt be tegnap a Hennes & Mauritz – írja a Reuters. A világ második legnagyobb divatcége 57,5 milliárd svéd korona nettó árbevételt ért el a március és május közötti három hónapban, ez 11 százalékos növekedés éves alapon.
A H&M így már az egymást követő negyedik negyedévben növelte svéd koronában számolt eladásait, a hétfőn publikált tényszám négyszázmillióval magasabb az elemzői konszenzusnál. Az utóbbi években a H&M profitja csökkent, árukészlete pedig növekedett, mivel a márkának nem sikerült tartania a lépést az online kereskedelmi csatornákkal és a verseny erősödésével, de a változó fogyasztói igényekre sem tudott elég gyorsan reagálni a stockholmi székhelyű cég.
A logisztika és a digitalizáció területén végrehajtott befektetések, valamint az üzletek és a márkák átstrukturálása sem győzte még meg a befektetőket, hogy a divatcég jó úton jár, a részvények árfolyama továbbra is alig magasabb a tavalyi, legutóbb 13 éve látott mélypontnál. A mostani bejelentés sem váltott ki osztatlan örömet, a H&M árfolyama 2,6 százalékos eséssel reagált. A vállalat június 27-én közli teljes második negyedéves beszámolóját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.