BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nőtt a H&M tavaszi forgalma

Az elemzői várakozásokat kissé meghaladó második negyedéves árbevételről számolt be tegnap a Hennes & Mauritz – írja a Reuters. A világ második legnagyobb divatcége 57,5 milliárd svéd korona nettó árbevételt ért el a március és május közötti három hónapban, ez 11 százalékos növekedés éves alapon.

A H&M így már az egymást követő negyedik negyedévben növelte svéd koronában számolt eladásait, a hétfőn publikált tényszám négyszázmillióval magasabb az elemzői konszenzusnál. Az utóbbi években a H&M profitja csökkent, árukészlete pedig növekedett, mivel a márkának nem sikerült tartania a lépést az online kereskedelmi csatornákkal és a verseny erősödésével, de a változó fogyasztói igényekre sem tudott elég gyorsan reagálni a stockholmi székhelyű cég.

A logisztika és a digitalizáció területén végrehajtott befektetések, valamint az üzletek és a márkák átstrukturálása sem győzte még meg a befektetőket, hogy a divatcég jó úton jár, a részvények árfolyama továbbra is alig magasabb a tavalyi, legutóbb 13 éve látott mélypontnál. A mostani bejelentés sem váltott ki osztatlan örömet, a H&M árfolyama 2,6 százalékos eséssel reagált. A vállalat június 27-én közli teljes második negyedéves beszámolóját.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.