A Deloitte szakértői szerint a kialakult pandémiás helyzet lehetőségeket is tartogat a biztosítói szektor szereplőinek, amelyekkel a járvány elültével gyorsabb lehet a fellendülés. Szathmáry András, a Deloitte technológiai üzletágának szenior menedzsere szerint a korlátozások nyomán digitális lépéskényszerbe került a szektor, ahol korábban nem volt bevett gyakorlat sem a távoli munkavégzés, sem az online ügyfélszolgálati megoldások használata. Rövid távon – tette hozzá – a távoli munkavégzés feltételeit kellett megteremteni. Hasonlóan fontos lépés a digitális ügyfélkiszolgálás erősítése, miután a korlátozások miatt a telefonos és online csatornák szerepe nagyban felértékelődött. „Sok korábban már ismert és bevezetett eszköz most bizonyíthatja jövőállóságát, mint például az elektronikus dokumentumkezelés, a modern contact center szolgáltatások vagy az automata telefonos kezelőrendszerek – véli a Deloitte szakértője. – Hosszabb távon a biztosítási szektorban is az informatikai beruházások további növekedése várható. A most megszerzett tapasztalatok kijelölhetik azoknak a digitalizációs fejlesztéseknek az irányát, amelyek támogatják a következő évek kihívásainak megválaszolását is.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.