Fellép a szolgáltatások fennakadása ellen a Visa
A Visa Inc. egy olyan új, valós idejű mesterséges intelligenciát (MI) használó szolgáltatást vezet be, amely közlése szerint segíti a kibocsátókat a tranzakciók engedélyezésének kezelésében szolgáltatási fennakadások esetén. Ilyen eset az, ha az ügyfelek tranzakcióját a rendszer az adott bankban tapasztalható működési zavar vagy leállás miatt utasítja vissza. A korábbi tranzakciók mélytanulással történő elemzését felhasználva a Smarter STIP nevő alkalmazás a kibocsátók nevében hoz megalapozott döntéseket a tranzakciók jóváhagyásáról vagy elutasításáról, amikor azok rendszere offline állapotba kerül.
A közlemény szerint a Smarter STIP azokra a tapasztalatokra épül, amelyeket a Visa a mesterséges intelligencia és a neurális hálózatok csalás elleni védekezéshez való felhasználásában korábban szerzett. Az alkalmazás az MI-alapú innovációk sorozatában elsőként érkezik a VisaNethez, a Visa globális feldolgozási hálózatához.