Ellentétes pályát futott be a pandémia idején a vállalat streaming-szolgáltatása, a Disney+, amely a Netflix első számú kihívójává vált 2019 novemberi indulása óta.
Az üzletághoz tartozó Huluval és az ESPN+ sportcsatornával együtt a Disney stream-szolgáltatásaira immár közel 174 millióan fizetnek elő világszerte, 15 millióval többen, mint egy évvel ezelőtt.
Összehasonlításképpen: az utóbbi egy évben közel 17 millióan csatlakoztak a Netflixhez, jelenleg világszerte 209,2 millióan fizetnek havi rendszerességgel a médiatartalmaikért.
Vele szemben a Disney+ a negyedév végén 116 millió előfizetővel rendelkezett, nyolcszázezerrel többel, mint amennyi a FactSet elemzői konszenzusában szerepelt. A Disney+ egy előfizetőre eső havi bevétele a tavalyi 4,62 dollárról 4,16 dollárra csökkent, ennek hátterében a dinamikus ázsiai terjeszkedés áll, ott a helyi viszonyoknak megfelelően alacsonyabb áron kínálják a szolgáltatást. Mindent egybevetve a fogyasztói üzletág a magas terjeszkedési költségek és az infrastruktúra-használat emelkedő díjai miatt ma is veszteséges, igaz a tavalyi 624 millió dolláros mínuszt sikerült 293 milliósra leszorítani.