BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elad két híres márkát a Campari, 100 millió eurót kap érte

A Cinzano és a Frattini márkákat az olasz italgyártó egyik helyi vetélytársa veszi meg. A Campari így képes lesz más márkákra összpontosítani.

Eladja a Cinzano vermut és Frattini grappa márkákat az olasz Campari 100 millió euróért belföldi riválisának a Caffo Group 1915-nek – közölte csütörtökön az olasz italgyártó.

TURIN - JAN 2020: Cinzano label on wine bottle
A Campari negyedszázada szerezte meg a Cinzanót, most túlad rajta/Fotó: Northfoto

Az 1757-ben alapított, főként aperitifként fogyasztott Cinzano még 1999-ben kerül a Campari birtokába, míg a Frattinit a cég később, 2014-ben vette meg. Azonban az idei év elején Simon hunt személében az italgyártóhoz új vezérigazgató érkezett, aki szerint a márkák eladása áramvonalasítja a cég portfólióját, ami segíti azt is, hogy a Campari kereskedelmi és marketing fókuszát a fő márkáira tudja irányítani – írja a Reuters.

Mind a Cinzano, mind a Frattina márka alatt készül habzóbor is, noha az előbbiről főként a vermut, az utóbbiról pedig a grappa jut a fogyasztók eszébe. A tavalyi évben a két márka a Campari forgalmának 2 százalékát tette ki, mintegy 75 millió euró értékben. Az ügylet még idén lezárul, azt banki tanácsadóként a Mediobanca segítette.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.