Eladja a Cinzano vermut és Frattini grappa márkákat az olasz Campari 100 millió euróért belföldi riválisának a Caffo Group 1915-nek – közölte csütörtökön az olasz italgyártó.
Az 1757-ben alapított, főként aperitifként fogyasztott Cinzano még 1999-ben kerül a Campari birtokába, míg a Frattinit a cég később, 2014-ben vette meg. Azonban az idei év elején Simon hunt személében az italgyártóhoz új vezérigazgató érkezett, aki szerint a márkák eladása áramvonalasítja a cég portfólióját, ami segíti azt is, hogy a Campari kereskedelmi és marketing fókuszát a fő márkáira tudja irányítani – írja a Reuters.
Mind a Cinzano, mind a Frattina márka alatt készül habzóbor is, noha az előbbiről főként a vermut, az utóbbiról pedig a grappa jut a fogyasztók eszébe. A tavalyi évben a két márka a Campari forgalmának 2 százalékát tette ki, mintegy 75 millió euró értékben. Az ügylet még idén lezárul, azt banki tanácsadóként a Mediobanca segítette.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.