BUX 42,978.09
-1.10%
BUMIX 3,930.18
-0.67%
CETOP20 1,992.73
-1.02%
OTP 10,295
-1.62%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+4.87%
+0.84%
-0.70%
ZWACK 17,450
+2.35%
0.00%
ANY 1,600
0.00%
RABA 1,165
-0.43%
+4.04%
+1.95%
-3.85%
0.00%
OPUS 186.6
-1.69%
-0.41%
-0.37%
0.00%
-3.72%
OTT1 149.2
0.00%
-2.87%
MOL 2,872
+1.06%
DELTA 39.85
+1.92%
ALTEO 2,380
+0.85%
0.00%
-1.98%
EHEP 1,780
+0.56%
-7.64%
+0.13%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-3.28%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
+0.93%
+0.76%
+0.35%
0.00%
-0.31%
NUTEX 11.65
-6.80%
GOPD 12,000
-5.51%
OXOTH 3,740
+7.78%
0.00%
NAP 1,210
0.00%
0.00%
+8.74%
Forrás
RND Solutions
Turizmus

Nem fogad külföldi vendégeket a Royal Club Hotel

Az intézkedésre a hazai vendégek védelmében került sor.

Az országban egyelőre egyedülálló intézkedést vezetett be a visegrádi Royal Club Hotel: törlik a külföldről érkezők foglalásait. Csak csütörtökön, a déli órákig 22 külföldi foglalást kellett visszamondaniuk – közölte a szálló igazgatója Belán Miklós.

Az intézkedésre a hazai vendégek védelmében került sor, mint arról az érintett külföldieket is tájékoztatták. A Kínából érkező foglalásokat már másfél hónapja elutasítják – hangsúlyozta az igazgató.

Belán Miklós elárulta, a magyarok részéről eddig nem voltak jellemzőek a lemondások, az érdeklődő telefonok annál inkább.

A helyzetre tekintettel átalakítottuk a lemondási szabályzatot, így akik nálunk foglaltak, akár közvetlenül az érkezés dátuma előtt is lemondhatják a foglalást, a befizetett előleget pedig visszakapják

— emelte ki. „Az új szabályzatoknak köszönhetően stabilan tudjuk tartani a foglalási trendeket”.

A hotel nem csak az operatív törzs utasításait és a Magyar Szállodaszövetség jogi ajánlásait tartja be maradéktalanul, hanem az Everguest reputáció és revenue management hotelekre vonatkozó ajánlásait is, ők ugyanis ingyenesen letölthető anyagokkal készültek a szállodáknak a koronavírus kapcsán.

Az Everguest útmutatójából is kiderül, kulcsfontosságú az egyenes vezetői kommunkáció. Ezért mi is állománygyűlést tartottunk, ahol tájékoztattuk a személyzetet és eloszlattuk a hamis híreszteléseket. Szerencsére ők is higgadt, felkészült magatartást tanúsítanak, profin kezelik a helyzetet

— mondta az igazgató.

Fotó: Royal Club Hotel

A Royal Club Hotel tisztaságára eddig sem érkezett panasz – a vendégek 98 százalékra értékelték -, ám a koronavírus érkezése miatt további négy szobalánnyal bővítették a takarítócsapatot. A takarítási folyamatokat kibővítették, és a szokásos tisztítási gyakorlatok mellett folyamatos fertőtlenítést végeznek az értintéses helyszíneken.

A hotel jelenleg 50 százalék kedvezményt biztosít a szobaszervízből, így a megszállóknak nem szükséges az étteremben, egymás közelségében étkezniük, de a biztonságot szolgálják az ajánlott külsős programok, egyéni túralehetőségek is.

Fertőtlenítő készülékeket helyeztek ki a mosdókban és a közösségi terekben, a személyzet folyamatosan kesztyűt hord.

A személyzet részére egy hónapra elegendő C vitamint és narancsot biztosított, míg az érkező vendégek C vitaminos cukorkát kapnak a szobájukba bekészítve. Bármilyen, a betegségre utaló tünetet mutató munkatárs nem dolgozhat. Készülnek az iskolák bezárására is, a kisgyerekes munkavállalóknak biztosítani fogják az otthoni tartózkodás lehetőségét ebben az esetben.

Szorosabb adminisztrációt is bevezettek: felveszik az összes vendég adatait, akkor is, ha csak vacsorázni fordulnak meg náluk. Ha valaki megbetegszik, a hatóságok így könnyen vissza tudják keresni, kivel érintkezett az illető.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek