A teljesítményrajongóknak már nem sokáig kell várniuk a Ford Team RS új speciális modelljére. A genfi szalonon ragyogó narancsszínben debütált 220 lóerős Focus ST 2005 vége felé jelenik meg az utakon.
A vagány kinézetű Focus ST ugyanolyan elvek alapján készült, mint a mindennapi közlekedésre is alkalmas sokoldalú Fiesta ST: egyszerre sportkocsi és családi autó.
A kocsi 18 x 8 hüvelykes ötküllős alufelnijén a 225/40-es abroncsokat hatfokozatú sebességváltóval 2,5 literes, öthengeres turbómotor hajtja.
Nem titkolja a Focus ST sportos természetét az enteriőr sem. Már kívülről nézve is feltűnik a műszerfal tetején elhelyezett külön műszeregység. Ennek árnyékolója alatt csoportosul a turbó-, az olajnyomás és az olajhőmérséklet műszere, míg a 260-ig skálázott sebesség-, a fordulatszámmérő, a vízhőmérő és a benzinóra a főegységben kaptak helyet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.