A Toyotát semmi nem rázhatja meg?
A Toyota 113 644 autót értékesített áprilisban Japánban, az előző év azonos időszakában mért 75 777 darabhoz képest a japán autókereskedők szövetsége szerint. A szakmai szervezet adatai szerint a többi japán autógyár is az eladások növekedéséről számolt be, főként, mivel az előző év áprilisa, a bázis igen alacsony volt – jelenti az AFP.
A Toyota viszont túlteljesítette az iparág 33,5 százalékos átlagos értékesítés növekedését a maga 50 százalékos emelkedésével. A hazai piacon továbbra is népszerű a zászlóshajónak számító Prius hibrid, annak ellenére, hogy ezt a modellt is érintette a visszahívási hullám.
Az Egyesült Államokban a Toyota 24,4 százalékkal növelte értékesítéseit tavaly óta, a javulást főként a rendkívüli kedvezményeknek köszönheti a világ első számú autógyára.


