Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos úgynevezett influenszer-médiatrip keretében készült a fővárosban.

Az MTÜ közlése szerint
a forgatás alatt több mint 2000 bejegyzés született a közösségi médiában a magyar fővárosról. A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók több mint 1000 Instagram sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok-videóban osztották meg személyes élményeiket.
A közlemény szerint 150 országból közel 340 millió felhasználó kaphatott képet a főváros megújult turisztikai és kulináris kínálatáról, unikális helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről. Az elkészült imázsfilm még több turistát csábíthat Budapestre.
A Budapest Influencer Trip a Magyar Turisztikai Ügynökség tavaszi nemzetközi kampányának részeként valósult meg 50 influenszer vett rajta részt 14 országból.
Az MTÜ szerint a Budapest Influencer Tripet követő három és fél hétben a tavalyi év azonos időszakához képest az Amerikai Egyesült Államokból 54 százalékkal több vendégéjszakát regisztráltak a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központban a hazai szálláshely-szolgáltatók. Emellett kiemelkedő növekedés figyelhető meg az Öböl-menti országokból is. Az Egyesült Arab Emírségekből 40 százalékkal több foglalás érkezett be az eseményt követő napokban, mint tavaly ilyenkor.
A Világgazdaság is beszámolt, hogy Guller Zoltán, az MTÜ elnöke reagált arra, hogy a Demokratikus Koalíció hűtlen kezelés gyanújával
rendőrségi feljelentést tesz az ügynökség által influenszerekre költött több mint egymilliárd forint közpénz miatt. Guller elmondta, hogy az influenszer-médiatrippel a 25–40 éves korosztály megszólítása volt a cél,
és ezt a korosztályt más eszközzel már nehezen lehet elérni.
Ajánlott videók






