A General Motors (GM), amely a világ legnagyobb autógyára, a XX. század első felében élenjáró volt a termékinnovációban, olyan termékeket kifejlesztve, mint az első önindító és az első teljesen automatikus sebességváltó. Ám az 1970--80-as években kibontakozott új korszakban a General Motorsnak ártott a hatalmas méret és a bürokrácia. Az utóbbi években pedig lemaradt a versenytársaktól több új gépkocsitípus bevezetésével.
Ám a GM megkettőzte erőfeszítéseit, összefogva tengerentúli partnereivel, így a FIAT-tal, a Suzuki Motorral, a Fuji Heavy Industries, a Subaru és az Isuzu Motors cégekkel -- idézte a Reuters Alan Taubot. Ezenkívül együttműködést épített ki olyan egyetemekkel, mint a Stanford, a University of Michigan és a Brown University. Ez év elején pedig egyharmadnyi tulajdoni részesedést szerzett a Hughes Research Laboratoriesben.
A tengerentúli autógyárakkal, az egyetemekkel és a Hugheszal együttműködve a társaság ugyanazon pénzért tudja szélesíteni kutatási erőfeszítéseit -- hangsúlyozta Taub. A következő tíz esztendőben több új technológiát viszünk be a járművekbe, mint az előző harminc, netán negyven évben -- húzta alá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.