BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Élelmiszer-bemutatók AMC-vel

Ez idő szerint több mint 30 hazai, illetve nemzetközi kiállításon vesz részt az idén egy-egy szakterületet vagy az ország élelmiszer-gazdaságát képviselve az FVM Agrármarketing Centrum Kht. - mondta el a Világgazdaság érdeklődésére Gönczi Tibor, a közhasznú társaság ügyvezető igazgatója. A rendezvényeken többnyire valamelyik alágazat, terméktanácsok vagy cégcsoportok úgynevezett közösségi bemutatkozása valósul meg, és a cégek egyéni megjelenésére is lehetőség van.

Tavaly 20 külföldi kiállítás lebonyolítására 417 millió forintot, a 14 hazai kiállításra mintegy 70 milliót hagytak jóvá, az idén még nincs végleges keretösszeg, de hozzávetőleg legalább szintén félmilliárd forintot akarnak ilyen célra fordítani. Egyelőre a kerethez kapcsolódó program elfogadása, véglegesítése zajlik. Az AMC 2002-ben 22 külföldi és 15 hazai kiállítással számol. Ezek közül három külföldi már lezajlott: január 10-20. között a Grüne Woche (a berlini zöld hetek) és a Fruit Logistica (zöldség-gyümölcs kiállítás), valamint a február 4-8. között megtartott moszkvai élelmiszer-seregszemle, a Prodexpo.

Közvetlen előtte lesz a március 5-8. között megtartott brnói Salimanak, amely Közép-Európa egyik legnagyobb élelmiszer-gazdasági bemutatója. Szintén márciusi rendezvény a tokiói Foodex, valamint a düsseldorfi Prowein. Itt 160 négyzetméteren 18 bortermelő cég mutatkozik be. Fontosnak tartják a megjelenést a következő hónapokban a szentpétervári Interfood/Interdrink élelmiszer- és italkiállításokon, a borászattal foglalkozó londoni Wine Trade Fairen.

Fehér István

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.