Az unió tagállamaiban és a csatlakozó országokban egyaránt duplájára nőtt az internethasználók aránya 1999 és 2001 között, így maradt a háromszoros különbség az előbbiek javára. Az Eurostat legfrissebb adatai szerint az EU-ban a lakosság 36, a tagjelöltekben pedig 12 százaléka szörföl a világhálón. Magyarországon némileg jobb a helyzet, mint az új belépők átlagában; itt az arány 15 százalékos. Az unió statisztikai hivatala által az életszínvonal felmérése céljával vizsgált másik két jellemző tekintetében azonban - a 100 főre jutó személygépkocsik és mobiltelefonok száma - hazánk elmaradt a jelöltek átlagától.
Európában Svédország az egyetlen, ahol a lakosság több mint fele internetezik. A jelöltek közül ebből a szempontból Észtország az abszolút első; 32 százalékos arányával például Francia- és Olaszországot is megelőzi. A világháló használatát tekintve nagyon jól áll Szlovénia is (30 százalék), és Magyarországot még Szlovákia is megelőzi (17 százalék). Bulgáriában az emberek mindössze hét, Romániában öt, Törökországban pedig négy százaléka internetezik.
A mobiltelefonok iránti szenvedély 1999 és 2001 között valósággal fellángolt Máltán: a készülékek száma 100 lakosra vetítve 6-ról 61-re nőtt a szigeten, bár az uniós tagok közül még így is csak Görögországot sikerült megelőzniük. A tagjelöltek közül a szlovének vannak a legjobban ellátva mobiltelefonnal, olyannyira, hogy őket az unión belül is csak a svédek, a finnek és a portugálok körözik le.
A 100 lakosra jutó személygépkocsik számában az EU növelte előnyét a jelöltekhez képest a vizsgált két év során; az unióban az 46-ról 50-re, a csatlakozó országokban pedig 26-ról 28-ra nőtt. A lakosság nagyságához viszonyítva a legtöbb autó a luxemburgi és az olasz utakon fut, a tagjelöltek közül pedig - pontosan az uniós átlaggal - Málta az első.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.