Ügyvédi irodát kért fel az állam érdekeinek képviseletére és kártalanítási igényének érvényesítésére a német közlekedési minisztérium a teherjárművek úthasználati díjának beszedésével megbízott konzorcium ellenében. A kormány döntőbírósági eljárás nélkül szeretne a kötbérhez jutni, egyes jogi szakértők szerint azonban a 200 oldalas szerződést annak idején úgy fogalmazták meg, hogy a Toll Collect nevű - német és francia részvétellel összehozott - vállalkozói csoportnak valójában nem kell fizetnie.
A műholdas-elektronikus útvonalkövető rendszernek elvileg már szeptembertől működnie kellene, utóbb pedig egy november 2-i halasztott határidő is tarthatatlannak bizonyult, ezért most jövő tavaszi startot valószínűsítenek. Az eddigi elemzések hanyagságot ugyan nem jeleznek, az azonban bizonyos, hogy a szerződés 2002. szeptemberi aláírásakor a felek alaposan elszámították magukat. Egyes feltételezések szerint a Toll Collect szándékosan vállalt teljesíthetetlen határidőt, hogy megkapja a rendelést. A konzorcium eközben maga is jelentős költségtúllépésről és súlyos veszteségekről nyilatkozik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.