Nem javul a francia fogyasztók bizalma - októberben tovább romlott a bizalmi index. A mutató szeptemberben mínusz 27 ponton állt, s mínusz 29 pontra süllyedt októberben. Hírügynökségi jelentések szerint elemzők nem számítottak a romlásra.
A franciák elsősorban a foglalkoztatási helyzet kilátásait látják a szeptemberinél is peszszimistábban (a munkanélküliségi ráta 9,7 százalék). Emellett elveszették fogyasztási kedvüket is: visszaesett az autó-, a lakberendezési piac, és a tartós fogyasztási cikkek eladása. Az októberi változás egy trendbe illik: egy éve a francia fogyasztói bizalmi index még csak mínusz 17 pontos volt. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.