Cselhez folyamodtak az ázsiai luxusáru-rajongók Párizsban, miután a luxuscikkeket gyártó Louis Vuitton vásárlási kvótát vezetett be a Champs-Elysées-n mÛködÕ üzleteiben, mert az "olcsó" kínálat miatt japán és kínai turisták árasztották el a cég bemutatótermeit. Az ázsiai vásárlók - akik akár 30-40 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá ugyanahhoz a luxustermékhez, mint otthon - 20 eurót ajánlanak fel minden járókelÕnek, aki hajlandó megvenni nekik a kinézett árut, kijátszva ezzel a "maximum 2 áru/vásárló" kvótát. A északkelet-ázsiai országokban a luxuscikkekre kivetett magas importvámok, az üzlethelyiségek borsos bérleti ára és az óriási kereslet miatt az európai luxuscikkek átlagosan mintegy 40 százalékkal kerülnek többe mint a Európában. (BBC)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.