''Adott a lehetőség'' szlogennel kommunikációs kampány indul a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumban (GKM) működő pályázati lehetőségek, támogatások népszerűsítésére - jelentették be a tárca hétfői budapesti sajtótájékoztatóján.
Csillag István gazdasági és közlekedési miniszter elmondta: a GKM minden feltételt meg kíván teremteni ahhoz, hogy a magyar vállalkozások itthon boldoguljanak. Január végéig a tárca valamennyi, a vállalkozásokat támogató pályázatot megjelenteti.
A január 5-től február 29-ig tartó, 160 millió forintos költségű kommunikációs kampány lebonyolítását a Saatchi and Saatchi cég nyerte el közbeszerzési eljárás keretében. (MTI)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.