BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mindenki lehet pénzember?

Az Öngondoskodás Alapítvány tavaly hirdetett nyílt pályázatot hároméves kampány megvalósítására a hazai befektetési kultúra fejlesztése érdekében. Az idén tavasszal kezdődő kampány alapgondolata: mindenki lehet pénzember.

A szemléletformáló kampány tervezésének és megvalósításának jogát a Sawyer Miller Group kommunikációs ügynökség vezette konzorcium nyerte. (A konzorcium tagja az Akció Reklámügynökség és a Marketing Centrum Országos Piackutató Intézet.)

A kampány nem a pénzügy-befektetési eszközök, hanem a megtakarítási célok felől közelíti meg az öngondoskodás kérdését. A cél, hogy a magyar lakosság egyre nagyobb hányada gondolkodjék arról, miként gondoskodhat felelősen önmaga és családja biztonságáról, és tudja, hogyan használhatja ki a pénz- és tőkepiacok nyújtotta lehetőségeket.

A kampány kiemelt célcsoportját az 516 ezer középiskolás diák és a 350 ezer főiskolás és egyetemista jelenti. Felmérések szerint a fiatalok szüleiknél jóval nyitottabbak a modern pénzügyi kultúra elsajátítására. A kampány nem titkolt célja, hogy - a számítógépes ismeretekhez hasonlóan - a modern pénzügyi kultúra is a gyerekeken keresztül jusson el a családokba.(Médiainfo)



Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.