BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mire kattannak a harmincas nők?

Az úgynevezett Bridget Jones generáció, azaz a jelenleg harmincas éveikben járó nők az interneten vásárolnak és a weben keresztül tervezik meg "miniszabi" néven elhíresült légyottjaikat. Legalábbis ez derült ki a Nielsen/NetRatings 30-39 éves nők körében végzett online felméréséből.

A vizsgált csoport által végzett legnépszerűbb online tevékenységek között a vásárlás előkelő helyen szerepel: a leginkább látogatott website-ok közül a Next, a Marks & Spencer és a Boots online áruházak honlapjai mind a top tízben végeztek.

A Superbreak Mini Holidays nevű weboldal a dobogó harmadik helyén áll: a website a Bridget által is kedvelt rövid szabik utazási irodája. A nyolcadik helyen a Ticketmaster található, melynek segítségével a nők könnyedén megszervezhetik társasági életük programjait.

"Lehet, hogy Bridget Jones csak a képzelet szüleménye, de az online szolgáltatóknak mégis figyelembe kell venniük őt, ha a harmincas éveiben járó női közönséget magukhoz akarják vonzani" - mondja Lucy Green, a Nielsen/NetRatings márkamenedzsmenttel foglalkozó igazgatója.

Az Inland Revenue nevű, állami adóbevételekkel foglalkozó website meglepetésre szintén megtalálható a tizes listán, ami arra utal, hogy a harmincas nők igen nagy figyelemmel kísérik anyagi helyzetük alakulását. A lakberendezéssel foglalkozó "csináld magad" B&Q honlap szintén előkelő helyet foglal el a listán.

A felmérésből azonban az is kiderül, hogy a harmincas nők nem az interneten keresztül kívánják megtalálni a Nagy Őt - ami egyébként a filmbeli Bridget Jones legfőbb problémáját jelentette. "A legnagyobb különbséget az jelenti, hogy nincs bizonyíték arra, hogy e-Bridget boldogtalan lenne, vagy férfiakat keresne a neten: a randizást és a baráti kapcsolatok ápolását segítő szolgáltatások egyike sem került fel a Nielsen/Netratings listájára" - mondta Green.(BBC News)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.