Három autópályépítési-pályázaton hirdetett nyertest az NA Rt. pénteken; a Völgyhíd Konzorcium mintegy 74 milliárd, a Strabag Rt. 34 milliárd, a Swietelsky Építő Kft. pedig 13 milliárd forintos megbízáshoz juthat a döntés alapján.
A Nemzeti Autópálya Rt. közleménye szerint eredményesnek ítélte a 2003. decemberében három autópálya szakasz építési munkáira hirdetett nyílt, előminősítéses közbeszerzési eljárást.
A Zamárdi-Balatonszárszó között megépítendő 14,2 km szakasz kivitelezője a Hídépítő Rt. és a Strabag Rt. által alkotott Völgyhíd Konzorcium. Az előminősítés után a bíráló bizottság még a Betonút Szolgáltató Rt-t és a Vegyépszer Rt-t tartotta alkalmasnak az ajánlattételre.
A szakasz hossza 14,2 kilométer, a kivitelezés júniusban kezdődik és 2006 novemberében ér véget.
Az M0 autópálya keleti szektorának (M5 autópálya-4.sz. főút közötti) betonburkolati szakasz kivitelezési munkáira kiírt tender győztese a Strabag Rt. További alkalmas és érvényes ajánlattal rendelkezők voltak: Körgyűrű Konzorcium (tagok: Betonút Rt., Vegyépszer Rt.) , MOTA-Engil Engenharia Consrucao s.a., Hídépítő Rt., EGÚT Útépítő Rt.
A szakasz 12,7 kilométer hosszú, építése júniusban kezdődik, 2005 novemberében ér véget.
A 4.sz. főút, Vecsés-Üllő elkerülő szakaszának - 2x2 sávos főút - megépítésére a Swietelsky Építő Kft. vállalkozhat. További öt ajánlatot bíráltak el: a Betonút Szolgáltató Rt., a Mota-Engil Engenharia Consrucao s.a., a Strabag Építő Rt., az EGÚT Egri Útépítő Rt., és a Mélyépítő Budapest Kft. részéről.
Ez a szakasz 12,5 kilométer hosszú, a novemberben kezdődő építés 2005 novemberére ér véget a tervek szerint.(MTI)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.