Az adatok szerint a személygépkocsi márkák közül a magyar piacon a legtöbbet Suzukiból adták el az év első hónapjában, összesen 1588-at, a márka piaci részesedése 16,35 százalék volt. Skodából 881, Fordból 856, Volkswagenből 767, Opelből pedig 687 kelt el. Tavaly januárban a sorrend hasonlóan alakult, kivéve, hogy akkor a negyedik helyen 821 eladott személygépjárművel a Toyota állt, míg a Volkswagen (759) az ötödik, az Opel (736) pedig a hatodik helyet szerezte meg.
A közlemény szerint 54,4 százalékkal, 105-re nőtt a januárban forgalomba helyezett új motorkerékpárok száma. A márkák közül a Hondából adták el a legtöbbet 32-t, ez a márka fedi le a piac 30,48 százalékát.
A kishaszongépjármű-piac januárban 21,8 százalékkal, 2007 darabra bővült az előző év azonos időszakához képest. Az ilyen típusú járművek közül a márkákat tekintve a Fordból adták el a legtöbbet 660-at, a márka piaci részesedése 32,87 százalék volt.
A Ford Magyarország pénteken arról tájékoztatta az MTI-t, hogy kishaszonjármű kategóriában tavaly piacvezetők lettek, miután ebben a kategóriában 6102 darab járművet értékesítettek, a márka piaci részesedése 26,85 százalék volt, ami annyit jelent, hogy tavaly minden 4. újonnan forgalomba helyezett haszonjármű Ford volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.