BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A televízió is fontos a fiataloknak

B. M. T. | Tíz fiatalból kilenc továbbra is megszólítható a televízión keresztül – derül ki egy az Ipsos által a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság számára az ősszel végzett kutatásból, amely a 18 és 32 év közötti korosztály ­médiafogyasztási szokásait vizsgálta. A Magyar Elektro­ni­­kus Műsorszolgáltatók Egye­sü­le­­tének szakértői csapatával készült felmérés szerint a tévénézés iránti igény lassú, természetes csökkenését a párok életébe megérkező kisbabák fordítják meg. „Akár már a gyerekek két-három éves korától megváltoznak a preferenciák, és bizonyos napszakokban már ők határozzák meg a szülők – aktív vagy passzív – tévés tartalomfogyasztását” – számolt be tapasztalatairól Láda Viktória, a projekt menedzsere.

A vizsgált generáció számára változatlanul az internet a legnépszerűbb információs csatorna (legalább heti rendszerességgel mindenki használja), miközben a rádiót és a nyomtatott sajtót egyre nagyobb – 17 és 25 százalékos – arányban mellőzik. A háztartások jelentős többsége rendelkezik kábel-előfizetéssel, bár ez az arány három év távlatában 82-ről 78 százalékra csökkent. Az átalánydíjas otthoni videótartalom-előfizetések aránya viszont mindössze három év alatt jelentősen, 8-ról 38 százalékra nőtt a vizsgált háztartásokban, aminek a világjárvány hazai megjelenése is lendületet adott.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.