A Mol megállapodott a Marché International AG-vel arról, hogy megvásárolja magyarországi érdekeltségét, amely kilenc éttermet üzemeltet az országban, ebből hetet Mol-, kettőt Lukoil-kutaknál. A tranzakció zárásához a többi között szükség van a versenyhatóság jóváhagyására. A Marché Restaurants Hungary Kft. 2019-ben 2,9 milliárd, 2020-ban 1,4 milliárd forint árbevételt ért el, az adózott eredménye ezekben az években 418 millió, illetve 32 millió forint volt. Megvásárlása illeszkedik a Molnak abba a stratégiájába, amely a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére összpontosít. A Marché éttermek kulcsfontosságú töltőállomások mellett működnek, ezeken a helyeken komplex szolgáltatási pontok alakíthatók ki Fresh Corner néven. A Fresh Corner koncepció megvalósítása 2015-ben kezdődött.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.