A négyéves Cupra márka jövőjét ismertető CupraImpulse rendezvényen mutatták meg először a 2024-től a győri Audi Hungaria üzemében készülő, Terramar nevű szabadidő-autót. Ez lesz a spanyol márka utolsó olyan modellje, amelyet még belső égésű motorral mutatnak be; nem pontosították, hogy itt az alapáron adott lágy hibrid hajtásra gondolnak, vagy netán az új generációs (100 kilométert megközelítő elektromos hatótávolság) plug-in hibridre. Jelenleg az értékesítés 80 százalékát a Formentor nevű szabadidő-autó adja, ennek lesz a nagy testvére a Terramar. A név attól a döntött kanyarokkal épült versenypályától származik, amely a Barcelona melletti Sitges városában működött. 

Egyelőre meglehetősen szűkszavúan nyilatkoztak a típusról, helyette inkább az akkumulátoros-elektromos újdonságokat helyezték előtérbe. Jövőre dobják piacra a pár évvel ezelőtt tanulmányként megismert Tavascan nevű szabadidőkupét, és 2025-ben az UrbanRebel nevű városi villanyautót. 

Az utóbbi a SEAT által fejlesztett MEB Small építőkészletet használja, a tanulmány első kerekeit 226 lóerős villanymotor hajtja, és a legnagyobb hatótávolságú modellnek 440 kilométeres lesz a WLTP-hatótávolsága. Fontos szerepet szánnak a 4,03 méter hosszú kisautónak, hiszen nemcsak magánvásárlóknak, hanem autómegosztó szolgáltatásokat üzemeltetőknek is kínálják majd. Valencia közelében jövőre indul a 40 gigawattóra éves kapacitású akkumulátorgyár építése. Ez része annak a tízmilliárd eurós befektetésnek, amellyel az Ibériai-félszigeten lévő érdekeltségeit készíti fel az elektromos átállásra a Volkswagen konszern.