A debreceni, miskolci, egri, szegedi, pécsi és győri rádiók hallgatói már nyáron felfigyelhettek arra, hogy a helyi műsorok elemei mellett megjelent egy "kis Juventus" is. Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) aztán október végén engedélyezte, hogy a hat vidéki rádiót hálózatba fogja a Juventus. Vezérigazgatója, Mark West azt mondja, hogy nem országos rádiót akarnak létrehozni, hanem helyi rádiók országos hálózatát kiépíteni.
A hálózati engedélyt azért kérték, hogy egyszerűsítsék a reklámértékesítést. A helyi rádiók némelyikével ugyanis már két éve folyt az alkalmi együttműködés, de West tapasztalatai szerint a hirdetőket nehezen lehetett rábeszélni a vidéki reklámozásra.
A Sláger Rádió vezérigazgatója mindezek hatására azt kérte az ORTT-től, hogy az csökkentse műsor-szolgáltatási díjukat. György Gábor ugyanis úgy véli, hogy a Juventus hálózati engedélyével jelentősen szűkül a rádiós piac, amely alapja volt a Sláger több mint négymilliárd forint koncessziós díja megállapításának 1997-ben. György szerint a hat vidéki rádió országos hálózatba kapcsolása egyharmadnyival növeli az eddigi piaci szereplők számát, ezért az ORTT-nek kötelessége megvizsgálni a megváltozott helyzetet. A vezérigazgató azt az érvelést sem fogadja el, hogy nem országos rádió jön létre a Juventus körül. Mint mondja, a médiatörvény értelmében országosnak tekintendő az a rádióhálózat, amely a lakosság több mint felét képes elérni, márpedig a hat vidéki rádióval a lakosság mintegy hatvan százaléka érhető el.
A Juventusnál viszont csak azt tartják lényegesnek, hogy igényük nyilvántartásba vételével számukra szabaddá vált a terjeszkedés. Ez nem igényel beruházást, csak az lesz állandó költség, hogy Budapesten és környékén lehessen továbbra is hallgatni a rádiót, egy másik jelet pedig műholdra juttatni a vidéki állomások számára. A Juventus ezt a havi milliós összeget akár már holnaptól szívesen kifizetné, de az Antenna Hungária egyelőre nem tudja megteremteni a technikai feltételeket. A Juventusnál abban bíznak, hogy az év utolsó napjaiban a hat vidéki állomáson is hallható lesz a Budapesten készített műsor egy része.
A hálózati engedély szerint hétköznap 10--14 óráig vehetik át a helyi rádiók a Juventus műsorát, a hírek kivételével. Ebben a négy órában a helyiek saját reklámjaik mellett leadják a Juventus által országosan értékesített hirdetéseket is.
Az év első hónapjában a Metromedia International Group, a Juventus Rádió tulajdonosa még azt fontolgatta, hogy telefonhálózatok fejlesztésére adja a fejét, és a profiltisztítás során megválik egyéb tevékenységeitől. Aztán mégis úgy döntöttek, hogy internet-telefon hálózataik kiépítéséhez inkább felhasználják a már meglévő rádióállomásaikat. Így végül nem csupán megtartották a Juventust, henm azon létesítették észtországi után második portáljukat.
Mark West azt mondja, hogy a Juventus hallgatottságának nem ártott meg az eladás szándékáról felröppent hír. Adataik legalábbis nem utalnak kisebb népszerűségre, mint amilyet egy évvel korábban regisztrálhattak: az általuk megcélzott 15--49 év közötti korosztály budapesti rádióhallgatóinak 26,6 százaléka a közönségük a harmadik negyedévben. A Juventusnál azt remélik, hogy hasonlóak lesznek a mutatók a hálózati rádiók juventusos műsorsávjában is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.