BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Négy százalék a hálónak

Az összes reklámozási lehetőség közül az internetes forma ígéri a legnagyobb fejlődési lehetőséget Németországban -- derül ki a Prognos intézetnek egy hamburgi szakkonferencián közzétett adataiból.

Az évtized végére jelentősen át fog rendeződni a hirdetési piac az internet térhódítása és az elektronikus kereskedelem fellendülése következtében Németországban -- hangzott el a tanácskozáson. Az elektronikus kereskedelem különösen élénkítő hatással lesz a hirdetési piacra, mivel az e-kereskedőknek sokat kell reklámba invesztálniuk üzletük fejlesztése érdekében. Új márkák felépítése szintén nagy hirdetési befektetéssel jár, a bevezetett vállalatok pedig az erősödő versenynyomás miatt kényszerülnek a reklámkiadások növelésére.
A 2004-ről szóló előrejelzések szerint az on-line hirdetéseké lesz a piac 4 százaléka, s ezzel egymás után behozzák a mozis reklámokat, a vasárnapi és hetilapos, a rádiós és az utcai hirdetések részarányát. Abban az évben a hirdetési piac mintegy 55 milliárd márkás értéket fog képviselni, átlagon felül növekszik az internetes, a tv- és a direkt hirdetés. A növekményből 40 százalékot hasít ki a tévés és internetes hírverés. 2010-re a hirdetési bevételek elérik a 72,5 milliárd márkát, amiből 6,6 százalék, 4,8 milliárd márka jut az on-line reklámokra. A tv-vel együtt ez a hordozó 26,2 százalékos részesedést mondhat majd a magáénak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.