A magyarországi egység, a Stollwerck Budapest Kft. tavaly 15 százalékkal, 13 milliárd forint fölé növelte árbevételét, az összeg 35 százaléka exportból származott. Justin István ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint a cég bel- és külföldön egyaránt többet értékesített, s az idén további növekedést tervez. A végleges üzleti terv még nem készült el.
A belföldi pozícióerősítést Justin István a tavaly kidolgozott középtávú stratégiában elhatározott marketingmunkának és néhány új terméknek tulajdonítja. A marketingprogram költségéről az igazgató csak annyit közölt, hogy a ráfordítás 80 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. A vállalkozás jelentős összegeket költött a táblás, valamint a desszert termékek, azon belül a Cherry Queen konyakmeggy értékesítése támogatására.
A táblás áruk hazai piacából a Stollwerck - saját adatai szerint - mintegy 25 százalékot, a szeletesből 10 százalék körüli részt tudhat magáénak. 30 százalékos részesedéssel abszolút piacvezetőnek tekinti magát a desszertekben, ezen belül az alkoholos desszertek piacát a Cherry Queen révén 40 százalék fölötti értékkel képviseli. Hungarikumnak számító konyakmeggye 40 országba jut el.
A nyugati piac a Stollwerk egyre több termékét fogadja el, ebben jelentős szerepe van annak is, hogy német anyacége kiemelten foglalkozik a Magyarországon gyártott főbb termékek piacra juttatásával. A megnövekedett tavalyi exportárbevételhez hozzájárult az újraindított jugoszláviai és a FÁK-államokba történő kivitel is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.