Cégek és üzletek
Új megbízás a Republic of Art (ROA) számára: a Raiffeisen Bank a személyi kölcsönök kommunikációjával bízta meg a céget. Tavaly a ROA készítette a Raiffeisen imázskampányait is. n Tőkeemeléssel tulajdonost váltott a Vácról napi húsz órában sugárzó Infórum Rádió, amelynek sikerült átütemeznie az ORTT-vel szembeni tartozását is. n A részben Sár Csaba ügyvéd által jegyzett Média- és Kábeltechnológiai Kft. felvásárolta eddig üzleti partnerét, a eVisiont. Mindkét cég törzstőkéje 3 millió forint. n SpecialEvent néven önálló eseménymarketinggel foglalkozó céget alapított Tóth Tamás, aki tavaly hozta létre a Nexus rendezvényszervező részlegét. n Több új típusának bevezető kampányát rendelte meg a Renault a Publicisnél. Az akciókhoz kapcsolódó médiafeladatokat a Carat Média látja el. n A roma lakosságra koncentráló, célcsoport-orientált kampánnyal jelentkezik a Matáv: a Lowe GGK által készített, a Rádió C-n sugárzott 40 másodperces hirdetéssel a Csevegő díjcsomagot támogatják. n A Sylvia Reklámügynökség nyerte a Nikon július végéig tartó tavaszi kampányának tenderét.
Kereskedelmi kampányok
A Cora Találka című kampányát a Publicis bonyolítja. Eszközök: citylight, print, óriásplakát. n Több brandjét - így az Amodent fogkrémet, a Lifebuoy tusfürdőt, a Rexona dezodort és a Signal fogkefét - támogatja tavaszi kampányában az Unilever. Az akció kreatívmunkáit a Lowe GGK végezte, a médiafoglalás az Initiative Media feladata volt. Ugyanakkor az Unilever Dove Deójának hirdetéseivel az Ogilvy and Mather, illetve az Initiative Media foglalkozhatott. n Az Argos biztosító imázskampányának tervezésével a Nexust bízták meg, a médiahátteret a Media Insight teremtette meg. n A Parmalat promóciós sajtó- és tévékampányának hirdetéseit a Havasi Budapest készítette, a médiavásárlást a MindShare látta el. n Tápláló gondoskodás fősorral indított az egészséges táplálkozást középpontjába helyező tévés kampányt a Győri Keksz Kft. A hirdetéseket az Euró RSCG készítette, amely tavaly lett a Győri Keksz ügynöksége. n Még fut az Express Keresse a kakukktojást! szlogennel indított kampánya, amely a márka erősítésén túl a fényképes apróhirdetések hatékonyságára kívánja felhívni a figyelmet. n E-learning gyűjtőportált indított a Mimúza Kommunikációs Kft. n Több típusát is kampánnyal támogatja a Ford. A hirdetések kreatív anyagát az Ogilvy and Mather, a médiatervet a MindShare dolgozta ki.
Eszköz
IngatlanMonitor címmel új szolgáltatást indított a FigyelőNet. n Új szolgáltatásokkal bővült a Color Plus Multimédia Stúdió gyerekportálja, az egyszervolt.hu. A korszerűbb keresőrendszerrel szabadidős és más kulturális programok közötti is lehet böngészni. n Best címmel a Story Magazinhoz hasonló, sztárokra koncentráló új lappal jelentkezik a Sanoma Budapest Rt. A kiadó az év elején Wellness címmel is indított új, életmódtémájú havi kiadványt.
Szakmai rendezvények és hírek
Jövő hét szerdán kerül sor a budapesti Béke Szállóban a hagyományos "nagy kreatív nap" következő rendezvényére és konferenciájára. n Április 25-26-án Siófokon rendezik a direkt marketing szemináriumot. n Az OutSight Media alapítója, Gótczy András a 3D-óriásplakátok kifejlesztéséért megkapta az Ipari, Műszaki Fejlesztési Alapítvány fiatal műszaki alkotókat elismerő díját. Gótczy találmányát eddig 36 országban szabadalmazták. n Az első tízbe került a Kirowski Rt. a Deloitte Technology Fast 500 nevű ranglistáján. n Multimédia-barométer címmel indít az internet mint média szerepének felmérésére irányuló kutatást a Magyar Reklámszövetség internetes tagozata, a Netsurvay Internetkutató intézet és a Geomédia kiadásában megjelenő Kreatív szaklap. A kutatók a reklámpiac különböző szereplői számára háromféle kérdőívet állítanak össze. A kutatás az ötszáz legnagyobb hazai hirdető, a reklámügynökségek döntéshozói, illetve és média oldaláról a hirdetési ügyekért felelős vezetők véleményét kívánják megismerni.
Szponzorálás
A kommunikációs feladatok ingyenes elvégzésével a Sine Morbo művészeti eseteket támogatja a Well Reklám. n Óvodáknak nyújtott támogatásának tudatosítására pr-kampányt indított az Unilever.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.