BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Röviden

Cégek és üzletek

Új megbízás a Republic of Art (ROA) számára: a Raiffeisen Bank a személyi kölcsönök kommunikációjával bízta meg a céget. Tavaly a ROA készítette a Raiffeisen imázskampányait is. n Tőkeemeléssel tulajdonost váltott a Vácról napi húsz órában sugárzó Infórum Rádió, amelynek sikerült átütemeznie az ORTT-vel szembeni tartozását is. n A részben Sár Csaba ügyvéd által jegyzett Média- és Kábeltechnológiai Kft. felvásárolta eddig üzleti partnerét, a eVisiont. Mindkét cég törzstőkéje 3 millió forint. n SpecialEvent néven önálló eseménymarketinggel foglalkozó céget alapított Tóth Tamás, aki tavaly hozta létre a Nexus rendezvényszervező részlegét. n Több új típusának bevezető kampányát rendelte meg a Renault a Publicisnél. Az akciókhoz kapcsolódó médiafeladatokat a Carat Média látja el. n A roma lakosságra koncentráló, célcsoport-orientált kampánnyal jelentkezik a Matáv: a Lowe GGK által készített, a Rádió C-n sugárzott 40 másodperces hirdetéssel a Csevegő díjcsomagot támogatják. n A Sylvia Reklámügynökség nyerte a Nikon július végéig tartó tavaszi kampányának tenderét.



Kereskedelmi kampányok

A Cora Találka című kampányát a Publicis bonyolítja. Eszközök: citylight, print, óriásplakát. n Több brandjét - így az Amodent fogkrémet, a Lifebuoy tusfürdőt, a Rexona dezodort és a Signal fogkefét - támogatja tavaszi kampányában az Unilever. Az akció kreatívmunkáit a Lowe GGK végezte, a médiafoglalás az Initiative Media feladata volt. Ugyanakkor az Unilever Dove Deójának hirdetéseivel az Ogilvy and Mather, illetve az Initiative Media foglalkozhatott. n Az Argos biztosító imázskampányának tervezésével a Nexust bízták meg, a médiahátteret a Media Insight teremtette meg. n A Parmalat promóciós sajtó- és tévékampányának hirdetéseit a Havasi Budapest készítette, a médiavásárlást a MindShare látta el. n Tápláló gondoskodás fősorral indított az egészséges táplálkozást középpontjába helyező tévés kampányt a Győri Keksz Kft. A hirdetéseket az Euró RSCG készítette, amely tavaly lett a Győri Keksz ügynöksége. n Még fut az Express Keresse a kakukktojást! szlogennel indított kampánya, amely a márka erősítésén túl a fényképes apróhirdetések hatékonyságára kívánja felhívni a figyelmet. n E-learning gyűjtőportált indított a Mimúza Kommunikációs Kft. n Több típusát is kampánnyal támogatja a Ford. A hirdetések kreatív anyagát az Ogilvy and Mather, a médiatervet a MindShare dolgozta ki.



Eszköz

IngatlanMonitor címmel új szolgáltatást indított a FigyelőNet. n Új szolgáltatásokkal bővült a Color Plus Multimédia Stúdió gyerekportálja, az egyszervolt.hu. A korszerűbb keresőrendszerrel szabadidős és más kulturális programok közötti is lehet böngészni. n Best címmel a Story Magazinhoz hasonló, sztárokra koncentráló új lappal jelentkezik a Sanoma Budapest Rt. A kiadó az év elején Wellness címmel is indított új, életmódtémájú havi kiadványt.



Szakmai rendezvények és hírek

Jövő hét szerdán kerül sor a budapesti Béke Szállóban a hagyományos "nagy kreatív nap" következő rendezvényére és konferenciájára. n Április 25-26-án Siófokon rendezik a direkt marketing szemináriumot. n Az OutSight Media alapítója, Gótczy András a 3D-óriásplakátok kifejlesztéséért megkapta az Ipari, Műszaki Fejlesztési Alapítvány fiatal műszaki alkotókat elismerő díját. Gótczy találmányát eddig 36 országban szabadalmazták. n Az első tízbe került a Kirowski Rt. a Deloitte Technology Fast 500 nevű ranglistáján. n Multimédia-barométer címmel indít az internet mint média szerepének felmérésére irányuló kutatást a Magyar Reklámszövetség internetes tagozata, a Netsurvay Internetkutató intézet és a Geomédia kiadásában megjelenő Kreatív szaklap. A kutatók a reklámpiac különböző szereplői számára háromféle kérdőívet állítanak össze. A kutatás az ötszáz legnagyobb hazai hirdető, a reklámügynökségek döntéshozói, illetve és média oldaláról a hirdetési ügyekért felelős vezetők véleményét kívánják megismerni.



Szponzorálás

A kommunikációs feladatok ingyenes elvégzésével a Sine Morbo művészeti eseteket támogatja a Well Reklám. n Óvodáknak nyújtott támogatásának tudatosítására pr-kampányt indított az Unilever.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.