"Az üzleti életnek is megvannak a maga csillagai, akiknek a tevékenysége legalább olyan figyelemre méltó, mint a filmhírességeké" - fogalmazott Zdenek Houser, a MasterCard Europe kártyatársaság Magyar- és Horvátországért felelős igazgatója annak kapcsán, hogy az Ernst & Young ez év májusában második alkalommal hirdette meg az Ernst & Young Entrepreneur of the Year (Az év üzletembere) díj pályázatát Magyarországon.
A hazai üzleti életben a kiválóság védjegyeként aposztrofált, a nemzetközi gazdasági elit körében pedig az "üzleti Oscar"-ként emlegetett elismerés azokat a topmenedzsereket kívánja reflektorfénybe állítani, akik vállalkozó szellemüknek és gondolkodásmódjuknak köszönhetően képesek jól felmérni és kezelni az üzleti kockázatokat.Elhivatottságukkal, bátorságukkal és lelkesedésükkel képesek inspirálni, magukkal ragadni környezetüket. Tavaly Csányi Sándor, az OTP Bank Rt. elnök-vezér-igazgatójszerezte meg az első helyet.
Az idén is, csakúgy, mint tavaly, olyan üzletasszonyok és üzletemberek jelentkezését várja szeptember 15-ig az Ernst & Young, akik újító ötleteikkel felrúgják a szabályokat, mernek úttörők lenni megoldásaikban, nem törődnek a hagyományokkal és a szokásjoggal."A MasterCard Europe Európa-szerte kiemelten támogatja az üzleti szféra szereplőit. Célunk, hogy a pénzügyek terén a legnagyobb kényelmet, biztonságot és személyre szabott megoldásokat nyújtsunk a vállalkozóknak, legyenek akár egy családi kisvállalkozás, akár egy multinacionális cég élén. Összeköti őket a folyamatos döntések sorozata, melyeken tevékenységük eredményessége múlik.
A MasterCard International pénzügyi megoldásokat kínál a klasszikus és elektronikus hitel- és betéti kártyakonstrukciók terén a lakossági és vállalkozói üzletágakban egyaránt, a világ több mint 210 országában. Magyarországon 2004 második negyedévében 1,14 millióra emelkedett a kibocsátott MasterCard márkájú kártyák száma. Ugyanebben az időszakban 18 százalékkal bővült a pénzügyi műveletek száma és 16,3 százalékkal emelkedett a bruttó forgalom az előző év azonos időszakához képest. Csehországban 960 ezer, Lengyelországban 640 ezer és Horvátországban 330 ezer MasterCard márkájú plasztiklapot regisztráltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.